Witam Czasami zdarza się tak że zamówienie klienta trzeba edytować i prawie było by idealnie bo można to zrobić z wyjątkiem rabatów przyznanych przez system automatycznie. Jeśli klient kupił towar z rabatem np: 5% za pierwszą rejestracje to przy edycji jego zamówienia nie mogę zmienić już tego progu rabatowego. Także do sugestii możliwość edycji rabatu po zakupie przez klienta. Pozdrawiam.
@papux wysłałem zgłoszenie do kierownika produktu (FEEDBACK-1003), wrócę tutaj do tematu, gdy uzyskam informacje zwrotne. Proszę o cierpliwość.
@papux Spróbuj czy po wejściu do opcji menu: Sprzedaż / Zamówienia / Edycja zamówienia / Zamówione produkty / Edytuj zamówiony produkt / Rabat czy możesz zmienić taki przyznany rabat przy zamówieniu.
Faktycznie na pojedynczym produkcie można takiej zmiany dokonać. Ale miło by było jak by można globalnie zmieniać wartość rabatu na całym zamówieniu. Szczególnie jak się ma w jednym zamówieniu czasami nawet i z 70 pozycji i trzeba obniżyć lub pomieść rabat globalnie na całość. Chodzi o czas i oczywiście maksymalne uproszczenie procesu.