1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Dajcie możliwość edycji rabatu w zamówieniu klienta.

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika papux, 15 Grudzień 2016.

  1. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Witam

    Czasami zdarza się tak że zamówienie klienta trzeba edytować i prawie było by idealnie bo można to zrobić z wyjątkiem rabatów przyznanych przez system automatycznie.

    Jeśli klient kupił towar z rabatem np: 5% za pierwszą rejestracje to przy edycji jego zamówienia nie mogę zmienić już tego progu rabatowego.

    Także do sugestii możliwość edycji rabatu po zakupie przez klienta.

    Pozdrawiam.
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @papux wysłałem zgłoszenie do kierownika produktu (FEEDBACK-1003), wrócę tutaj do tematu, gdy uzyskam informacje zwrotne. Proszę o cierpliwość.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @papux Spróbuj czy po wejściu do opcji menu: Sprzedaż / Zamówienia / Edycja zamówienia / Zamówione produkty / Edytuj zamówiony produkt / Rabat czy możesz zmienić taki przyznany rabat przy zamówieniu.
     
  4. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Faktycznie na pojedynczym produkcie można takiej zmiany dokonać.
    Ale miło by było jak by można globalnie zmieniać wartość rabatu na całym zamówieniu.

    Szczególnie jak się ma w jednym zamówieniu czasami nawet i z 70 pozycji i trzeba obniżyć lub pomieść rabat globalnie na całość. Chodzi o czas i oczywiście maksymalne uproszczenie procesu.
     

Poleć forum znajomym