Witam Czy jest możliwość ustawienia darmowej dostawy tylko dla wybranego(wybranych) typów przesyłek? Chcę np. dać kod rabatowy DDPP, który przy zakupach powyżej np. 50 zł nie będzie naliczał kosztów przesyłki ale tylko dla Poczty Polskiej. Dla pozostałych dostaw - koszt zostanie bez zmian. W obecnych kuponach rabatowych mogę ustawić jedynie darmową dostawę dla wszystkich przesyłek.
Przy każdej dostawie można w opcjach ustawić "darmowa przesyłka od kwoty", można też przejść do zakładki "Koszty dostawy" i tutaj w widełkach zrobić, co trzeba. Przy kuponie nie można ustawić darmowej dostawy tylko dla określonej formy.
@Stau - tylko wtedy wszyscy klienci mogą z tego korzystać, a ja chciałam zrobić grupę uprzywilejowanych
Rozumiem . Jak widzę - faktycznie - przynajmniej ja nie wiem jak to ustawić - można albo dla wszystkich klientów - albo dla wszystkich dostaw .
@Stau - dokładnie tak. Zatem proponuję zgłosić do działu rozwoju, by może w kolejnych aktualizacjach wprowadzić możliwość bardziej szczegółowej konfiguracji kuponów rabatowych o rodzaj dostawy w przypadku darmowej dostawy. Ciekawe czy ktoś z home to przeczyta
Oczywiście, że przeczyta!!! Temat zgłosiłem już dzisiaj do konsultacji (około godziny 14:00), jeśli otrzymam negatywną odpowiedź odnośnie konfiguracji darmowej dostawy tyko dla konkretnego typu przesyłek, to prześlę to zgłoszenie dalej do działu rozwoju w celu znalezienia rozwiązania
@MałgorzataK otrzymałem poniższą sugestię jako rozwiązanie, proszę sprawdź czy to Ci załatwi sprawę . W panelu sklepu Click Shop utwórz nowy gabaryt (Konfiguracja -> Asortyment -> Produkty, na samym dole ekranu), potem utwórz nową dostawę (dowolna nazwa, ustalasz koszt tej dostawy na 0 pln) i zaznaczasz przy niej, że obsługuje tylko ten gabaryt, który został utworzony. Ostatnim krokiem jest dopisanie tego gabarytu do konkretnego produktu, przy którym dostawę chcesz ustawić na 0 (edycja produktu, Gabaryty). Co prawda rozwiązanie to, spowoduje że wybrany produkt będzie miał darmową dostawę i każdy użytkownik sklepu będzie mógł z takiej formy dostawy skorzystać. Kierownik produktu przyjął ode mnie zgłoszenie, aby wdrożyć możliwość dopisania darmowej dostawy do konkretnej grupy klientów. Jeśli więc powyższa propozycja rozwiązania Ci nie odpowiada, to musimy niestety poczekać na wprowadzenie takiej funkcji przez dział rozwoju.
@Mariusz - rozwiązanie z gabarytem jest kiepskim pomysłem. Niby mam ustawić gabaryt dla 300 produktów tylko na weekend, i poza tym jak sam zauważyłeś nie ogranicza to skorzystania z darmowej dostawy innym klientom. Chodzi mi dokładnie o to, aby w kuponach rabatowych (Marketing->Rabaty->Kupony rabatowe) wybranie "darmowa dostawa" dawało opcję wyboru sposobu darmowej dostawy (wszystkie lub tylko wybrane). Analogicznie jak jest to dla produktów, gdzie można określić, że promocja dotyczy produktów tylko danej kategorii lub tylko wybranego producenta. Dzięki za zainteresowanie tematem
@MałgorzataK ufff, odnalazłem wątek Narzędzia --> Centrum wymiany danych --> Utworzenie profilu CSV i eksport do pliku, edycja w Excelu i ponowny import. Wśród pól dostępnych do eksportu i importu jest pole gabaryt. Więc zmianę wykonasz masowo np. w Excelu Więc odpowiedź brzmi, tak, gabaryt jest rozwiązaniem dla tego tematu. Więcej na stronie: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/do-czego-sluzy-centrum-wymiany-danych/ Tematy pokrewne Import danych z pliku CSV do sklepu Eksport danych ze sklepu do pliku CSV Edycja profilu w Centrum Wymiany Danych