1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Delikatna edycja procesu zamawiania

Dyskusja w 'Zmiana wyglądu sklepu i edycja zaawansowana' rozpoczęta przez użytkownika Haft-Decor, 17 Listopad 2016.

  1. Haft-Decor

    Haft-Decor Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Witam, chciałam się zapytać czy istnieje możliwość edycji poszczególnych kroków procesu zamawiania.

    Chciałam zmienić 2 rzeczy ( opis pola "Uwaga" ) oraz otwieranie linku regulamin ( w tej chwili otwiera się w tym samym oknie. Chciałabym, aby linki w procesie zamawiania otwierały się w nowym oknie )

    Z góry dziękuje za pomoc
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    O jakim polu "Uwaga" piszesz? Wrzuć screen.

    Co do regulaminu sprawdź proszę: Klienci --> Dodatkowe pola formularzy --> Akceptacja regulaminu i wprowadź:

    Zapoznałem się z <a href="/regulamin-zakupow" target="_blank">regulaminem</a> sklepu internetowego i akceptuję jego treść.

    chodzi o danie parametru target=blank w postaci j/w.
     
  3. Haft-Decor

    Haft-Decor Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Chodzi o 2 krok zamówienia "Twoje dane"
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Haft-Decor edycje wszystkich poszczególnych kroków zamówienia możesz dokonać w plikach .tpl szablonu... ale nie ukrywam, że podstawowa znajomość tagów HTML, CSS oraz PHP jest wymagana w tym przypadku. Pliki szablonu znajdziesz w opcji menu: "Konfiguracja" -> "Wygląd" -> "Aktywny styl graficzny" -> "Edycja zaawansowana". Przykładowo, za drugi krok zamówienia powinien być odpowiedzialny plik: "basket/step2.tpl".

    Co do edycji opisu pola "Uwaga", to możliwe, że będziesz mogła zmienić tą treść w opcji menu: "Konfiguracja" -> "Ustawienia regionalne" -> "Języki" -> język polski (edycja) -> zakładka "Frazy" ------ w tym miejscu możesz spróbować wyszukać frazę, którą chcesz poprawić (zmienić jej tłumaczenie na inny dowolny tekst według Twojego uznania).

    Co do otwierania linka z regulaminem w nowym oknie, sprawdz proszę rozwiązanie zaproponowane przez Grześka:
     
  5. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    a czemu te pole nie wyskakuje podczas zakupu bez rejestracji? Jak je dodac?
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Haft-Decor tak jak Mariusz napisał, opis UWAGI można zmienić we frazach.
    @yankes jak nie, u Ciebie pojawia się i tu i tu (po prawej pole tekstowe Uwagi).
     
  7. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    [​IMG]

    kurde chyba jestem slepy =D
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Haft-Decor potwierdź nam że chodzi o pole UWAGI?
    @yankes śledź temat :) bo teraz to i ja zwątpiłem :D
     
  9. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    aha =D za szybko wskoczylem w wyszukiwany tmat :D
    chodzilo mi o pole zaakceptowania regulaminu :)
    pole uwagi u mnie jest ;p
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @yankes Konfiguracja --> Klienci --> Dodatkowe pole formularza
     
  11. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
  12. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    juz mam brakowalo 1 pola ;p
     
    Mariusz lubi to.
  13. Sobalus

    Sobalus Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Witam wszystkich. Mam podobny problem tzn problem z dodaniem obowiązkowej akceptacji regulaminu. I albo tuman ze mnie albo coś robię nie tak jak trzeba. Wydaj mi się, że wszystko zaznaczyłem jak trzeba, a efektu nadal nie ma (sprawdzałem tylko przy zakupie bez rejestracji)

    reg 1.jpg

    reg  2.jpg
     
  14. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    temat został rozwiązany w osobnym wątku,
     

Poleć forum znajomym