Witam, Chciałam zapytać jak można edytować dni świąteczne / dni robocze w ClickShop? Z tego co widzę, np. 6 stycznia jest traktowany jako dzień roboczy i wprowadza to w błąd klientów. Dodatkowo: czy można też ustawić w ClickShop system przeliczania czasu dostawy na podstawie opłacenia zamówienia? Obecnie wszystkie czasy dostaw wyliczają się u mnie na podstawie daty złożenia zamówienia; a zgodnie z regulaminem sklepu, czas dostawy powinien się liczyć od daty zaksięgowania płatności. Z góry dziękuję.
W odpowiedzi na pierwsze pytanie, w chwili obecnej nie dokonasz zmian w kalendarzu. Zgłoszenie zostało już przekazane do kierownika produktu jako sugestia rozwoju aplikacji. Kierownik produktu potwierdził, że temat został przekazany dalej do programistów do realizacji. Niestety, ale nie jestem w stanie podać terminu realizacji. Jeśli chodzi o drugą kwestię, w zasadzie podobnie jak z pierwszą. Nie można tego zmienić i temat był już zgłaszany. Tu nic nie mogę obiecać.
Zmieniam status zgłoszenia, na "w trakcie realizacji" odpowiednie rozwiązania są testowane. Termin wdrożenia nie jest w chwili obecnej znany, jednak pomysł przeszedł praktycznie do ostatniej fazy realizacji.
@Grzesiek Interesuje mnie czy temat dni roboczych (a w zasadzie świątecznych został zakończony). Program wylicza dni robocze błędnie przez co wprowadza w błąd klientów