1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

PORADNIK Dodawanie nowych wątków dot. sklepu internetowego

Dyskusja w 'Poradniki, gotowe rozwiązania' rozpoczęta przez użytkownika Grzesiek, 29 Styczeń 2016.

  1. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Forum home.pl jest miejscem dyskusji, w której mogą brać udział wszyscy klienci oraz użytkownicy usług home.pl. Wśród obecnych na forum użytkowników, dostępni są także pracownicy firmy home.pl

    Warunkiem koniecznym podczas rejestracji na forum, jest podanie nazwy usługi zarejestrowanej w home.pl. Nazwa ta nie jest jednak widoczna w profilu użytkownika, tym samym nie wskazuje na to, z jakiej usługi on korzysta.

    Celem udzielenia szybkiej odpowiedzi, a także umożliwienia wszystkim użytkownikom forum przyjrzenia się poruszanemu zagadnieniu/zgłaszanemu problemowi/pytaniu o pomoc, prosimy o trzymanie się kilku reguł, które ułatwią przepływ informacji:

    • tworzenie osobnych wątków (nowe tematy) dla każdego poruszanego zagadnienia, nawet jeśli dotyczy jednego sklepu/usługi, np. jeśli masz pytanie dotyczące edycji wyglądu skórki sklepu oraz konfiguracji dostaw, utwórz 2 tematy w przygotowanych do tego kategoriach, jeśli chcesz wykonać 10 zmian, a wszystkie dotyczą np. 1 modułu czy sekcji sklepu, utwórz jeden wątek,
    • w temacie nowego wątku opisz krótko czego dotyczy/co byś chciał osiągnąć/co nie działa, np. zmiana koloru czcionki w opisie produktu, zmiana rozmiaru obrazka na karcie produktu,
    • w opisie nowego tematu, określ: czego dotyczy Twoje zgłoszenie, jak sytuacja wygląda w tej chwili, jakiej pomocy oczekujesz i co chciałbyś osiągnąć,
    • w opisie nowego tematu, wskaż adres strony WWW na której można podejrzeć opisany problem (o ile jest to konieczne do udzielenia odpowiedzi). Dot. to przede wszystkim zmian wyglądzie czy działaniu poszczególnych elementów sklepu,
    • napisz co zrobiłeś do tej pory, np. jeśli zgłaszasz problem z działaniem modułu po tym jak wcześniej dodawałeś do niego skrypt, napisz, co dokładnie zrobiłeś zanim moduł przestał działać,
    • jeśli opis tego wymaga, uzupełnij wątek o zrzuty ekranu pokazujące stan bieżący lub np. "infografikę" z tym co chcesz docelowo osiągnąć.
    Takie rozwiązanie umożliwi nowymi użytkownikom, szybkie odnalezienie interesujących ich zagadnień, a wszystkim użytkownikom, podjęcie próby pomocy.

    Jednocześnie pragniemy zwrócić uwagę, że zgłoszenia obejmujące np. niedogodności w działaniu usługi, niedostępność usług, składanie dyspozycji wymagających autoryzacji do konta, prosimy przekazywać bezpośrednio przez Biuro Obsługi Klienta. Nasi konsultanci są do Waszej dyspozycji przez całą dobę.
     

Poleć forum znajomym