BŁĄD Domena - rejestracja, długi czas oczekiwania

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika X9DESIGN, 23 Czerwiec 2017.

  1. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    Testuję hosting Wordpress SSD. Zarejestrowałem w panelu zarządzania panel.beta.home.pl domenę xninedesign.pl. Opłaciłem ją za pomocą PayU. Na maila dostałem potwierdzenie z PayU, że transakcja została opłacona. Niestety wasz system nie zarejestrował domeny, a jej status w panel.beta.home.pl wciąż jest na liście subskrypcji jako 'zamówione'. Może ktoś to zaktualizować ręcznie?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Z tego co widzę, domena powinna być uruchomiona. Nie mniej zgłoszę temat do obserwacji jeśli chodzi o czas trwania całego procesu, szczególnie że poszło to jak piszesz przez PayU (około 2h jeśli dobrze widzę informacje o domenie). Możesz to potwierdzić?
     
  3. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    Domenę zarejestrowałem w południe 22 czerwca. Opłaciłem ją przy rejestrowaniu, tj. od razu. Do momentu napisania tego tematu (południe 23 czerwca) domena wciąż miała status "zamówione" i nie była zarejestrowana mimo, że 22 czerwca o 11:23 dostałem maila z PayU, ze statusem płatności "Opłacona". W środku nocy z dnia 22 na 23 czerwca skontaktowałem się z BOK przez telefon i tam poinformowano mnie, że domena będzie dodana ręcznie, bo system nie odnotował płatności w sposób automatyczny. Miałem czekać do ok 9:00 rano. Czekałem do południa i domena wciąż nie była zarejestrowana. Zadzwoniłem jeszcze raz i tym razem dowiedziałem się, że dzwonie na złą infolinię, bo serwis beta ma osobną (w nocy dzwoniłem na tę samą i o tym mnie nikt nie poinformował, ale obsłużył). Dostałem numer do serwisu BOK bety i zadzwoniłem. Dłuuugooo czekałem, bo po podaniu adresu domeny o którą chodzi, Pani powiedziała, że za chwile do mnie wróci i prosiła abym poczekał. Czekałem jak pajacyk przez blisko 15 min. W końcu się rozłączyłem, a po kilku minutach do mnie oddzwoniono i powiedziano mw. to samo co usłyszałem w nocy. Domena się automatycznie po płatności nie zarejestrowała, bo system płatności nie odnotował automatycznie i będzie trzeba ręcznie - problem został zgłoszony. Wlazłem więc jeszcze tutaj i napisałem posta. Poszedłem spać i właśnie wstałem, więc jestem z powrotem i widzę, że domena jest już w panelu zarządzania. Śmiga. Na mailu mam wiadomości od dns.pl z godziny 14:04 z informacją o wpisie do rejestru. Oto wszystkie fakty.
     
    Ostatnia modyfikacja: 24 Czerwiec 2017
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    @X9DESIGN wiem wszystko, dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Dziękuję za wiadomość. Sprawdzamy czy sytuacja, gdzie płatność/aktywacja nie przeszły automatycznie podczas rejestracji domeny, czy może ona jeszcze się powtórzyć. Przesłałem przekazane przez Ciebie informacje odnośnie wskazanej sytuacji w zgłoszeniu o numerze: QABETA-377

    [​IMG]
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Udało nam się zreplikować tę sytuację, ale powiązana ona jest z uruchamianiem kilku sesji (np. na dwóch przeglądarkach). Powoduje to, że dokument płatności nie powiąże się z zamówieniem i rozwiązaniem jest ręczne powiązanie płatności przez naszych pracowników.
     

Poleć forum znajomym