Witam, mam sporo klientów, którzy przeklikują koszyk na szybko a potem pisza, że chcieli wybrac inna forma dostawy. Czy jest możliwość żeby wyłączyć domyślną formę dostawy? Chodzi o to żeby klient musiał świadomie wybrać jak ma paczka zostac do niego dostarczona.
Pytanie, czy to rzeczywiście jest takie uciążliwe dla klienta? Od 6 lat nikt mi nie napisał, dlaczego domyślna dostawa jest zaznaczona taka a nie inna A jeszcze do wyboru jest forma płatności! Próbowałem rozwiązać ten problem w jakiś łatwy sposób jak np zaznaczenie nieaktywnej dostawy jako domyślnej ale w koszyku tak i tak zaznacza dostawę pierwszą z brzegu więc tu chyba idzie w grę grzebanie w .tpl
Zeby bylo jasne nie chodzi mi o to zeby domyslna dostawa zniknela z clickshop, a o to czy ja moge to sobie indywidualnie jakos wylaczyc?
@bellita niestety takiej opcji w konfiguracji sklepu nie ma, ale można edytować plik tpl basket/index.tpl