1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Dostawa przelew/pobranie

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika rafal, 5 Sierpień 2016.

  1. rafal

    rafal Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Witam. Posiadam tylko jedną opcję dostawy: Poczta Polska, ale w dwóch wariantach płatności: przelew i pobranie. I teraz chciałbym zrobić tak, że dostawa z płatnością "przelew" będzie darmowa (0 zł), a po wybraniu opcji pobranie będzie płatna np. 20 zł. Kombinowałem z ustawieniami KONFIGURACJA>>SPRZEDAŻ>>DOSTAWY. W zakładce "Dane podstawowe" zaznaczyłem "Przelew" i "Pobranie". Przy pobraniu wpisałem +20 zł. Przechodząc do zakładki "Koszty dostawy" w polu "Koszt" wpisuję "0". I myślałem, że tak jest dobrze. Ale niestety przy wyborze opcji płatności "Przelew" kwota 20 zł w ogóle nie wyświetla się. Zauważyłem, że kiedy wpiszę jakąkolwiek kwotę różną od "0" w "Koszt dostawy", to dopiero wtedy przy wyborze płatności "Przelew" pokazuje się kwota ustawiona wcześniej w zakładce "Dane podstawowe". Ja chcę jednak aby koszt dostawy przy płatności przelewem wynosił "0", a pobranie np. 20 zł. Jak to ustawić?
     

    Załączone pliki:

    • 001.jpg
      001.jpg
      Rozmiar pliku:
      31,1 KB
      Wyświetleń:
      423
    • 002.jpg
      002.jpg
      Rozmiar pliku:
      29,6 KB
      Wyświetleń:
      419
    • 003.jpg
      003.jpg
      Rozmiar pliku:
      46,1 KB
      Wyświetleń:
      433
    • 004.jpg
      004.jpg
      Rozmiar pliku:
      42,6 KB
      Wyświetleń:
      427
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @rafal wybacz, ale dopiero niedawno wróciłem z urlopu. Wysłałem zgłoszenie do naszego specjalisty od sklepu internetowego Click Shop, aby sprawdzić ustawienia płatności oraz dostaw w Twoim sklepie. Proszę o cierpliwość, gdy uzyskam informacje zwrotne, dam znać w tym temacie. Numer zgłoszenia, które wystawiłem to: DOKBOK2-233.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @rafal wszystko możemy ustawić w panelu sklepu Click Shop - Konfiguracja -> Asortyment -> Produkty, opcja 'Doliczaj koszt płatności pomimo darmowej dostawy'.

    Zmieniliśmy ustawienia na poprawne, sprawdź proszę czy się poprawnie zapisały.
     

Poleć forum znajomym