Witam, Zwracam się z dosyć banalnym zapytaniem. Przeszukałem wszystkie opcje sklepu Click Shop i mimo moich starań nie odnalazłem opcji edytowania tego kroku potwierdzenia zamówienia. Gdzie mogę edytować jego treść? Screen dla ułatwienia: http://avatars.zapodaj.net/images/695a0e1f535b.jpg Pozdrawiam serdecznie.
Informacja, którą widać na screenie, jest komunikatem, który pojawia się jako efekt złożonego zamówienia. Tego typu komunikaty, definiujesz, odpowiednio dla wybranej formy płatności. Zmian dokonasz w panelu sklepu klikając: Konfiguracja --> Sprzedaż --> Płatności, a następnie przechodząc do edycji wybranej formy płatności. Widzę odbiór osobisty, więc zapewne płatność przy odbiorze albo przelew. Chyba, że konfigurowałeś to niestandardowo po siebie. Musisz to sprawdzić. Po wejściu w edycję danej formy płatności, np. przelew, pojawi się pole: Komunikat po złożeniu zamówienia - wyświetlony w ostatnim kroku koszyka Komunikat email - komunikat wstawiany w miejsce znacznika {payment_notify} w wysyłanej do klienta wiadomości e-mail, typu Potwierdzenie zamówienia.
Z doświadczenia, jeżeli używasz szybkich płatności, w potwierdzeniu dopisz jeszcze informację typu: Dane dotyczące płatności: Jeśli nie opłaciłaś (eś) zamówienia, przejdź do strony: https://twoja domena/pl/panel/order/numer zamówienia Uwaga! Jeżeli po kliknięciu nic się nie dzieje, zaznacz link, skopiuj do schowka (np. przez Ctrl+C) i wklej do paska adresu wyszukiwarki (np. przez Ctrl+V) Jeżeli wolisz zapłacić przelewem tradycyjnym, podajemy dane do przelewu: Numer konta: 12 3456 7890 1234 5678 90123 Odbiorca: Nazwa twojej firmy W tytule prosimy wpisać numer zamówienia. (czy po czym tam księgujecie) Ok 20-25% klientów nadal się gubi z szybkimi płatnościami i bez tego będziesz część z nich tracił.
Odświeżam wątek, napotkałem problem z przekazywaniem Klientowi numeru konta do przelewu. W komunikacie po złożeniu zamówienia nr konta się wyświetla, nie jest niestety przesyłany do Klienta w mailu z potwierdzeniem zakupu. W panelu sklepu klikając: Konfiguracja --> Sprzedaż --> Płatności --> Przelew w obu oknach wpisana jest zmienna {payment_form}. Tymczasowo wpisałem nr konta ręcznie. Proszę o weryfikację pozdrawiam Dariusz
Faktycznie w tej sytuacji numer nie jest pobierany, trzeba go wprowadzić na sztywno. Z informacji jakie posiadam, temat ma został zaktualizowany przy okazji jednej z najbliższych aktualizacji.