1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Edycja potwierdzenia

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Beka, 24 Kwiecień 2015.

  1. Beka

    Beka Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Zwracam się z dosyć banalnym zapytaniem.
    Przeszukałem wszystkie opcje sklepu Click Shop i mimo moich starań nie odnalazłem opcji edytowania tego kroku potwierdzenia zamówienia.
    Gdzie mogę edytować jego treść?

    Screen dla ułatwienia:
    http://avatars.zapodaj.net/images/695a0e1f535b.jpg

    Pozdrawiam serdecznie.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Informacja, którą widać na screenie, jest komunikatem, który pojawia się jako efekt złożonego zamówienia. Tego typu komunikaty, definiujesz, odpowiednio dla wybranej formy płatności.

    Zmian dokonasz w panelu sklepu klikając: Konfiguracja --> Sprzedaż --> Płatności, a następnie przechodząc do edycji wybranej formy płatności.
    Widzę odbiór osobisty, więc zapewne płatność przy odbiorze albo przelew. Chyba, że konfigurowałeś to niestandardowo po siebie. Musisz to sprawdzić.

    Po wejściu w edycję danej formy płatności, np. przelew, pojawi się pole:

    Komunikat po złożeniu zamówienia - wyświetlony w ostatnim kroku koszyka
    Komunikat email - komunikat wstawiany w miejsce znacznika {payment_notify} w wysyłanej do klienta wiadomości e-mail, typu Potwierdzenie zamówienia.
     
  3. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Z doświadczenia, jeżeli używasz szybkich płatności, w potwierdzeniu dopisz jeszcze informację typu:

    Dane dotyczące płatności:
    Jeśli nie opłaciłaś (eś) zamówienia, przejdź do strony: https://twoja domena/pl/panel/order/numer zamówienia

    Uwaga! Jeżeli po kliknięciu nic się nie dzieje, zaznacz link, skopiuj do schowka (np. przez Ctrl+C) i wklej do paska adresu wyszukiwarki (np. przez Ctrl+V)

    Jeżeli wolisz zapłacić przelewem tradycyjnym, podajemy dane do przelewu:

    Numer konta: 12 3456 7890 1234 5678 90123
    Odbiorca: Nazwa twojej firmy
    W tytule prosimy wpisać numer zamówienia. (czy po czym tam księgujecie)


    Ok 20-25% klientów nadal się gubi z szybkimi płatnościami i bez tego będziesz część z nich tracił.
     
    Last edited by a moderator: 10 Lipiec 2015
    Mariusz lubi to.
  4. dariusz_stx

    dariusz_stx Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Odświeżam wątek, napotkałem problem z przekazywaniem Klientowi numeru konta do przelewu. W komunikacie po złożeniu zamówienia nr konta się wyświetla, nie jest niestety przesyłany do Klienta w mailu z potwierdzeniem zakupu.
    W panelu sklepu klikając: Konfiguracja --> Sprzedaż --> Płatności --> Przelew w obu oknach wpisana jest zmienna {payment_form}.
    Tymczasowo wpisałem nr konta ręcznie.

    Proszę o weryfikację
    pozdrawiam
    Dariusz
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Faktycznie w tej sytuacji numer nie jest pobierany, trzeba go wprowadzić na sztywno. Z informacji jakie posiadam, temat ma został zaktualizowany przy okazji jednej z najbliższych aktualizacji.
     

Poleć forum znajomym