ROZWIĄZANE Faktura czy paragon? Brak informacji.

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika atinstalacje, 20 Maj 2016.

  1. atinstalacje

    atinstalacje Aktywny user

    Wiadomości:
    78
    Docenione treści:
    4
    Witam,

    mam problem z rozróżnieniem jaki typ dokumentu wybrał klient do swojego zamówienia. Po zakupie Click Shop przesyła informację do Subiekta, skąd zamówienie jest pobierane do Sello. Niestety na żadnym etapie nie ma informacji na temat rodzaju dokumentu sprzedaży. Nawet w mailu informującym o nowym zamówieniu nie ma tej informacji, a na pewno przydałaby się, bo ręcznie można by to ogarnąć. Czy jest na to jakiś sposób?
     
  2. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
    @atinstalacje Ja to rozwiązałem w ten sposób: KONFIGURACJA -> KLIENCI -> DODATKOWE POLA FORMULARZY Możesz tam dodać dokument zakupu i opcje pole wyboru select ustawiasz PARAGON I FAKTURA Nie wiem tylko jak z integracją Sello czy to złapie.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    https://forum.home.pl/threads/mozli...niecznosci-wchodzenia-w-edytuj.271/#post-1347

    W tym artykule opisywałem jak to rozwiązać, sklep internetowy z założenia bazuje na sprzedaży online, do tego nie jest narzędziem fakturującym, w związku z tym jedyne udogodnienie jakie może sklep zaproponować to zwykła opcja wyboru, której wyniki będzie widoczny na karcie i podglądzie zamówienia. Więcej w tym temacie nie zrobimy.
     

Poleć forum znajomym