1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Prośba o pomoc Funkcja duplikuj usuwa produkt

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika gielo2, 31 Lipiec 2019.

  1. gielo2

    gielo2 Asystent

    Wiadomości:
    146
    Docenione treści:
    18
    Jest jakiś problem. Uzyłem funkcji duplikuj w sklepie i w ten sposób dodałem 2 nowe produkty paski treningowe. Za 3cim razem usunęło mi produkt zamist go zduplikować, myślałem że coś źle kliknąłem i w efekcie usunięte zostały wszystkie paski treningowe z jakich chciałem zduplikować nowe karty produktu. O co chodzi? Proszę o przywrócenie usuniętych produktów.
     
  2. machum93

    machum93 Stały bywalec

    Wiadomości:
    35
    Docenione treści:
    4
    @gielo2
    Sugeruję skontakować się bezpośrednio przez infolinię lub formularz kontaktowy, ponieważ tutaj forumowicze za wiele nie pomogą (sytuacja bardzo dziwna i na pewno wymaga dokładnej analizy Twojego sklepu).
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    Potwierdzam. Na infolinii wybierz temat rozmowy Sklep a zostaniesz połączony z zespołem ecommerce. @HubertK chyba że jesteśmy w stanie to analizować bez autoryzacji?
     
  4. PaulinaZ

    PaulinaZ eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    20
    Docenione treści:
    0
    @gielo2 temat wymaga szczegółowej analizy oraz weryfikacji logów administratorów. Czy udało się skontaktować z zespołem telefonicznie?
     
  5. gielo2

    gielo2 Asystent

    Wiadomości:
    146
    Docenione treści:
    18
    Witam, dopiero wróciłem po urlopie i temat będę ciągnął dalej od dnia jutrzejszego.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    @PaulinaZ jeśli wiesz coś więcej daj znać, jeśli nie, użytkownik będzie się kontaktował. Zbierzcie informacje co dalej możemy z tym zrobić.
     
  7. gielo2

    gielo2 Asystent

    Wiadomości:
    146
    Docenione treści:
    18
    Obecnie sprawa wygląda tak, że po ostatniej aktualizacji sklepu jaka miała miejsce podczas mojego urlopu, duplikacja produktów zdaje się działać prawidłowo. Obserwuję cały czas ten potencjalny problem i gdybym tylko miał znowu problem z tym odezwę się. Na dzień dzisiejszy nie mam żadnych podstaw, aby zgłosić to do supportu. Nie jestem jednak pewny czy problem został naprawiony podczas ostatniej aktualizacji, czy też występuje on losowo w jakichś specyficznych okolicznościach.
     

Poleć forum znajomym