Witajcie Jak macie zorganizowane wystawianie FV i paragonów w przypadku gdy macie sklep internetowy razem z fizycznym Mam klienta, który prowadzi sklep i teraz chce poszerzyć sprzedaż na internet. Nie wiem jak to oprogramować aby było prosto i skutecznie dla klienta. Klient ma Subiekta GT ale z tego co wiem komunikacja z CS jest tylko od GT do CS i tyle. Jak macie zorganizowane wystawianie paragonów dla klientów indywidualnych? Z FV raczej nie będzie problemu może być osobny magazyn w CS. Ale jak wystawiacie paragony? Recznie do każdego zamówienia? Tak tez chyba można np wpisując ręcznie zamówienie do Subiekta i z niego wystawiać paragon czy FV. Zakładam ze nie prowadzi sprzedaży za pobraniem bo to moze utrudniać wystawianie paragonów. Doradźcie coś ew podzielcie się informacjami jak to macie u siebie zorganizowane.
W tym temacie trudno mi się wypowiadać, nie prowadzę sklepu, chociaż system płatnych odpowiedzi na forum na pewno by się sprawdził. Prędzej czy później Na poważnie, przekazuję sugestię, jaką otrzymałem od pracowników związanych z produktem sklepu: "jeżeli sprzedaż odbywa się poprzez sklep stacjonarny i internetowy i klient korzysta z SUbiektGT, można pomyśleć o zakupie connectora S2S od E-mo.pl (dostępny także w wersji testowej, można sprawdzić jego działanie). To narzędzie pozwoli z powodzeniem synchronizować zamówienia (sprzedaż). Z racji tego, że subiekt wystawia faktury/paragony, to będzie to prostsze rozwiązanie aby wystawiać takie dokumenty w jednym miejscu" S2S polecamy z czystym sumieniem, www.e-mo.pl