1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Gdy hosting współdzielony to za mało...

Dyskusja w 'Hosting i domeny internetowe' rozpoczęta przez użytkownika Balbin, 30 Wrzesień 2015.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Balbin

    Balbin Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    0
    Od dawna się nad tym zastanawiam i nie rozumiem szczerze mówiąc polityki firm hostingowych. A zastanawiam się, bo od dawna mam problemy z przekraczaniem limitów bezpieczeństwa na hostingu współdzielonym i chętnie bym dopłacił za zwiększenie tych limitów.

    Jest przepaść między hostingiem a VPS-em czy dedykiem, a ja właśnie się znalazłem w tej przestrzeni i firma nie ma odpowiedzi na moje zapotrzebowanie. Propozycja wykupienia własnego serwera plus konieczność zapewnienia mu opieki administracyjnej spowodowała, że zaczynam powoli myśleć o powrocie na własne serwery które kurzą się w serwerowni zaprzyjaźnionej firmy.

    Dlaczego home.pl wywaliło mnie poza nawias i nie ma skalowalnej oferty pozwalającej mi pozostać jej klientem korzystającym z wygodnego panelu bez konieczności walki z własnym adminem??? Czy podejście home.pl nie jest myśleniem z poprzedniej epoki? Jako grafik uczestniczyłem w kilku dużych projektach internetowych ładnych parę lat temu.

    Wówczas wiązało się to z postawieniem własnej serwerowni, wykupieniem licencji na adserwer Adsense itp. pierdołami o których dziś nikt nie myśli stawiając duży portal, bo idzie z tym do dostawcy. I tak samo mały albo średni portal jeśli rośnie, nie chce myśleć o pierdołach, zatrudnianiu adminów, stawianiu serwerów i kupowaniu łącza - tylko proporcjonalnie do zużywania zasobów chce za nie dopłacić.

    A tutaj jest HALT i poprzednia epoka po przekroczeniu pewnej granicy. Przecież gdyby firma znalazła propozycję dla takich jak ja, zdystansowałaby z miejsca wszystkich konkurentów, u których sytuacja jest identyczna. Oczywiście nie patrzę firmie w portfel i nie wiem jaki procent dochodów pochodzi z hostingu a jaki z dedyków i vps, ale czy te ostatnie to tak strategiczny produkt aby wykopywać z firmy klientów z hostingu?
     
    Last edited by a moderator: 1 Październik 2015
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Hosting współdzielony jest usługą opartą o współdzielenie zasobów przez wielu użytkowników na jednej maszynie (może zabrzmi to banalnie, ale od tego musimy zacząć). Można by powiedzieć, że jak wszędzie, jest to po prostu usługa masowa, dostępna dla każdego. Ale także jak wszędzie, ograniczona dostępnymi zasobami, zwanymi po prostu parametrami bezpieczeństwa. Działanie jednego użytkownika może, ale nie musi mieć wpływu na działanie innych usług klientów. W tym zakresie dużo zależy od odpowiedniego systemu monitoringu, który w tym zakresie funkcjonuje u nas całą dobę a zarządzany jest nie tylko przez maszyny ale przede wszystkim człowieka.

    Aby jednak utrzymać działanie hostingu współdzielonego pod kontrolą, parametry bezpieczeństwa są konieczne. Przeprowadzając swego czasu testy, na własny użytek, stwierdzam, że te oferowane przez nas często były wielokrotnością tego co oferuje konkurencja. Z stąd też wynika różnica w cenie. Oczywiście do tego dochodzi support no i zaplecze techniczne w postaci własnego data center, pozostającego pod naszą kontrolą a nie pośrednika + sprawny monitoring usług.

    Jeśli zdarza Ci się, że parametry są przekraczane notorycznie, to jest znak, że tego typu rozwiązanie nie tyle jest ograniczone, co już mało wydajne dla systemu z którego korzystasz.

    Jeśli hosting współdzielony to za mało, a naprawdę dużo może zależeć to od optymalnego działania serwisu (na tego typu usługach działają sklepy internetowe Click Shop, a rekordziści posiadający usługi Cloud Server, stawiają na nich kilkanaście do kilkudziesięciu stron CMS, które jak najbardziej działają bez zgłaszania błędów), kolejnym krokiem jest faktycznie skorzystanie z usług np. homecloud.pl

    Wspomniałeś o panelu i zarządzaniu usługą. Hosting współdzielony i oferta home.pl (poza usługami Office i Homebackup) oparte są o nasz autorski Panel administracyjny, a nie gotowca, typu Parallels Plesk Panel itp. Z jednej strony wiele osób stawia nam zarzuty za ten panel, z drugiej, jest to promil w skali ilości klientów, którzy uważają ten panel za jedno z lepszych rozwiązań. Parallels wbre popularności, niesie za sobą też liczne ograniczenia.

    Do tego dochodzi pełne wsparcie supportu home.pl, gdzie w przypadku homecloud.pl to wsparcie ogranicza się do obsługi panelu i wsparcia działania usługi.

    Homecloud.pl to zupełnie inna oferta, inne usługi, zaplecze, wsparcie i panel. Inny jest także system rozliczeń.

    A co z usługą pośrednią? W ofercie home.pl pozostaje nadal usługa hostingu dedykowanego, opartego o panel home.pl i moc serwera dedykowanego: https://home.pl/serwery/idea-hosting

    A teraz najważniejsze: jak napisałem Ci w prywatnej wiadomości, właśnie ruszyliśmy z testami nowej usługi. Aby nie zdradzać zbyt wiele w wątku publicznym zapraszam Cię do przystąpienia do testów lub jeśli nie chcesz, poczekaj jeszcze chwilę na wdrożenie nowej usługi do oferty home.pl:

    https://forum.home.pl/threads/testy-nowych-uslug-w-home-pl-zapraszamy.320/

    Myślę, że to będzie odpowiedź na Twoje pytanie i stawiane zarzuty, dotyczące przepaści w ofercie. Fakt, nie sposób się nie zgodzić, że skok wydajności jest znaczący i może ta przepaść powstawać... gdyby to było zależne ode mnie, nie zastanawiałbym się długo :)
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Ja z mojej stron używając pewnej ilości usług home mogę śmiało stwierdzić, że oferta jest tu właściwie dla każdego, tak jak wspomniał Grzesiek, po hostingu współdzielonym jest idea hosting, następnie jest VPS którego można naprawdę bardzo prosto skonfigurować co również było testowane podczas wdrażania tej usługi, następnie są serwery dedykowane.
    Musimy zastanowić się czego właściwie oczekujemy od usługi, jeśli ograniczają nas parametry i wykorzystujemy usługi maksymalnie to pozostaje do dyspozycji właśnie VPS i dedyk.
    Ja mam na hostingach współdzielonych po wiele różnych stron i wszystko działa bez problemu, nawet fora które "sypały się" na innych hostingach tu działały poprawnie i nie powodowały 500tki. Wszystko też zależy od skryptów z jakich korzystamy, niektóre wykorzystują parametry serwera znacznie ponad to ile mogłyby wykorzystać jakby były zoptymalizowane.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Fakt, że pomiędzy usługami są znaczne skoki cenowe. A nawet jeśli cena nie ulega zmianie, zmienia się zakres obsługi i panel. Ceny zmieniają się wraz z hostingiem współdzielonym który kosztuje ~ 300-600 zł rocznie (pomijam Unlimited, chyba że wyznacznikiem jest pojemność), hosting dedykowany, tj. idea hosting kosztuje już ~ 300 zł miesięcznie żeby później skoczyć do VPS które to kosztuję ~ 200 zł w górę za rok.

    Ale każda z tych usług charakteryzuje się pewnymi korzyściami. Idea Hosting jest hostingiem dedykowanym co w praktyce oznacza nic innego jak serwer dedykowany z naszym oprogramowaniem (moc i prostota w jednym), a do tego usługa pozostaje nadal w home.pl, a nie homecloud.pl, czyli mamy backup, panel i pełne wsparcie dla konfiguracji usługi po naszej stronie. Oczywiście homecloud.pl też zapewnia wsparcie, ale technicznie serwer pozotaje w całości pod kontrolą administratora. Ceny serwerów dedykowanych homecloud.pl są podobne, ale zmienia się ich obsługa i do drastycznie, w stosunku np. do VPS.

    Usługi typu VPS są najciekawszą opcją, szczególnie Pro Cloud: https://homecloud.pl/uslugi/pro-cloud/ i tu faktycznie polecałbym ich połączenie z hostingiem współdzielonym, bo nawet najsłabszy VPS jest jednak dużym skokiem wydajności w stosunku do hostingu współdzielonego.

    Ale w tym wszystkim musimy mieć na uwadze nasze potrzeby... tak jak wspomniałem wyżej, jest wielu dostawców hostingu współdzielonego i widzieliśmy już rożne parametry bezpieczeństwa, nawet takie, które po uruchomienie 1 strony startowej już wyrzucały błędy. Dużo zależy kto to oferuje i kto jest dostawcą całego zaplecza technicznego Niektórzy oferują wyższe parametry, ale kosztem np. awaryjności. T jest hosting współdzielony, brzydko pisząc usługa masowa, ograniczenia muszą być, aby wszyscy mieli dostęp do usługi... a zapas wydajności jest spory. Jeśli go brakuje, to znaczy że wszedłeś na wyższy poziom, który oznacza też skorzystanie z bardziej otwartych systemów obsługi.

    To tak jakby zarzucać klientowi poczty w przeglądarce, że nie ma tego co ma aplikacja instalowana na komputerze, pytanie czy musi to posiadać i czy na pewno spełniło by to swoją rolę i zapewniło stabilność i prędkość działania.

    Ponawiam propozycję, zapraszam na testy nowej usługi, myślę że to rozwiązanie spodoba Ci się :)
     
  5. Balbin

    Balbin Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    0
    Wszystko to rozumiem, jednak propozycji przeskoku z kosztów na poziomie 600 zł rocznie na 3 tys, nie sposób nazwać skalowalną ofertą. Nie wiem na czym konkretnie miałoby polegać łączenie hostingu współdzielonego z vps-em, ale dla mnie vps jest poza zasięgiem ze względu na konieczność zatrudnienia własnego admina - tak czy siak jest to przeskok między kilkaset a kilka tysięcy złotych rocznie. Tymczasem mnie uratowałoby pewnie zwiększenie limitu procesów o kilka - dlatego cała ta sytuacja wydaje mi się dość absurdalna. Ale zobaczmy co to za nowość...
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Ok. Dziś możesz testować, a na dniach pojawi się także w ofercie home.pl. Na pewno będzie też 14 dniowy okres testowy, dlatego przed płatnością daj znać czy jesteś zainteresowany tematem :)
     
  7. Balbin

    Balbin Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    0
    > Do tego dochodzi pełne wsparcie supportu home.pl,

    Prawda jest taka, że prosta czynność przeniesienia serwisu do podkatalogu skończyła się w moim wypadku:
    1) bezpowrotną utratą części plików z powodu błędu osoby wykonującej to zlecenie
    2) praktycznym zablokowaniem serwisu na prawie 2 dni w związku z nieprzedłużeniem ważności certyfikatu SSL
    3) utratą części funkcjonalności serwisu z powodów nieznanych - przestał np. działać mój system wysyłki mailingów.

    Po tej serii katastrof jestem na najlepszej drodze do bankructwa serwisu - żadne wsparcie supportu home.pl nie pomoże ani w punkcie 1. ani nie pomaga w punkcie drugim. Pomimo zobowiązań wobec klientów nie jestem w stanie rozesłać trzeciego z kolei mailingu, a wykupione na kilka dni materiały sponsorowane były w praktyce niedostępne dla użytkowników napotykających komunikat o wygaśnięciu certyfikatu SSL. Tak że z całym szacunkiem - ale od strony klienta wygląda to zupełnie inaczej.
     
  8. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Balbin, nie wiem jakim cudem można stracić pliki podczas kopiowania ich do podkatalogu. W home masz przecież kopię którą bardzo szybko czy to sam czy z pomocą home możesz odzyskać.
    Jeśli opłacisz certyfikat w odpowiednim czasie i dasz home zlecenie jego instalacji wszystko przebiegnie szybko i sprawnie robię to co rok dla kilku certyfikatów i nigdy nie miałem problemu.
    system mailingu prawdopodobnie mógł przestać działać przez zmianę funkcji mail() a o tym była informacja bardzo dużo wcześniej aby użytkownicy mogli się przygotować.
    Gdzie masz ten mailing może będę w stanie Ci pomóc.
     
  9. Balbin

    Balbin Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    0
    Bardzo prosto - ktoś kto to kopiował, skopiował stan sprzed kilku godzin zamiast stan bieżący, a ja sprawdzając czy wszystko jest ok początkowo nie trafiłem na te braki i usunąłem oryginalny serwis ze starej lokalizacji. Ten ktoś nie wpadł też oczywiście na pomysł aby zrobić backup przed tak radykalną operacją, więc nigdzie żadnego backupu zawierającego stracone pliki nie było. Ostatni robiony był w nocy, a kopiowanie zrobiono po południu. To co znalazło się na serwerze między tymi operacjami - przepadło.

    W ramach przeprosin home.pl zaproponowało przedłużenie certyfikatu. Zgodziłem się i uznałem że sprawa jest załatwiona. Ale niestety stary certyfikat wygasł, a w home.pl zdziwienie, weekend - i 2 dni czekania na nowy certyfikat, który w końcu został wydany nie na taki okres na jaki miał zostać wydany, dopiero wczoraj to wszystko zostało wyprostowane po pięćdziesiątym telefonie w tej sprawie.

    Po operacji przeniesienia były różne problemy techniczne, zwisy serwera www, ale po przeprosinach to poprawiono. Skrypt do wysyłki mailingu początkowo szwankował, ale po jakichś poprawkach zaczął śmigać tak ze 1400 listów rozesłał w 2 minuty. Ale niestety - potem wszystko się posypało i przy kolejnych wysyłkach skrypt jest uwalany po 2-3 minutach pracy, w czasie której zdąży wysłać co najwyżej kilkadziesiąt listów. Tego wszystkiego nie było przed 28 września (data przeniesienia serwisu do podkatalogu), nawet po przeniesieniu skrypt potrafił działać normalnie. Nie ma to zatem nic wspólnego z funkcją mail(). Propozycja home.pl - zlecić wykonanie płatnego audytu, ktoś tam się pobawi w zrobienie fikcyjnej bazy adresowej,. listy wysyłkowej, i będzie ćwiczył tak długo aż wykryje co się dzieje, a jeśli będzie to moja wina, to za to wszystko zapłacę.

    Od 28 września siedzę non stop na telefonie i marnuję czas na wysłuchiwanie melodyjki z infolinii home.pl - powoli zaczynam ją już słyszeć w głowie jak wstaję rano z łóżka... Nikt nie uprzedzał mnie, że prosta operacja przeniesienia serwisu do podkatalogu rodzi takie ryzyka i ja się na takie ryzyka nie godziłem. Gdzie tu jest ta legendarna jakość obsługi w home.pl??
     
  10. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    jakość usług jest dobra, po prostu masz wielokrotnego pecha, sam używam nie jednego serwera home i to od wielu lat, robiłem już na nich takie cyrki, że sam się dziwię, że się udały i wszystko działa poprawnie. Miałem też serwery w innych firmach, ale po ogromie problemów z nich zrezygnowałem i przeszedłem do home.
    1. podstawowa sprawa - nigdy nie kasujemy starych plików zanim nie podziałają jakiś czas nowe - to zasada aktualna od wielu lat.
     
  11. Balbin

    Balbin Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    0
    To nie jest żaden pech tylko niekompetencja i bałagan po stronie home.pl, a fakt, że "pech" jest wielokrotny potwierdza że jest to grubszy problem niż tylko przypadkowy błąd. Nie wiem jak wygląda od strony technicznej sytuacja po takich przenosinach do innego katalogu, ale wygląda mi na to, że wiąże się to z resetem ustawień technicznych, bo wiadomo mi o przynajmniej jednym parametrze korygowanym już parę lat temu, który po tej operacji wymagał ponownej korekty w wyniku moich interwencji. Czyli wygląda na to, że nikt nie popatrzył jakie te ustawienia były poprzednio - i teraz możemy bujać się może jeszcze rok zanim ktoś wpadnie na to co jest powodem uwalania skryptów do mailingu.
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Balbin jest mi bardzo przykro czytać to co napisałeś, przyjrzę się tej sprawie z bliska i jeśli będę mógł coś więcej zaproponować/pomóc, na pewno się odezwę.
    Przypominam jednak, że forum jest miejscem dyskusji technicznych, w związku proszę, jeśli oczekujesz pomocy, napisz, jakich informacji potrzebujesz. W czym możemy Ci pomóc w chwili obecnej.

    Biorąc pod uwagę w tym momencie własne doświadczenie z hostingiem, przenoszenie zawartości folderu często kończy się także dodatkową konfiguracją jego plików. W większości przypadków problem rozwiązuje się sam, jeśli na wybrany katalog przekierujemy domenę. My nie zmieniamy konfiguracji plików, ale nie twierdzę też, aby była konieczna. Samo przeniesienie plików, jeśli jednak nie wymaga konfiguracji nie zmienia od tak ustawień serwera.

    Ten wątek zacząłeś od przekazania informacji sugerujących na konieczność zmiany hostingu, z powodu przekroczenia parametrów bezpieczeństwa. Czy w tym jedno nie ma związku z drugim, że skrypt przestał działać, a przeniesienie serwisu zbiegło się w czasie z przekraczaniem parametrów?

    Jeśli faktycznie jest taki bałagan jak mówisz, zostanie to niezwłocznie zgłoszone celem uporządkowania sprawy i przedstawienia konkretnych informacji i działań, do tego czasu proszę Cię aby dalsza dyskusja przebiegała technicznie. Zapoznam się ze sprawą i poruszę ją.
     
  13. Balbin

    Balbin Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    0
    Przepraszam ale to nie ja podniosłem tu nietechniczny, marketingowy argument. W dyskusji o parametrach serwera pada taki właśnie argument - że dajemy tyle a tyle, ale za to z bonusami w porównaniu z konkurencją w postaci np. jakości obsługi - więc odnoszę się do tego argumentu pokazując konkretny przypadek wielodniowej masakry. Nie ma to związku z tematem parametrów bezpieczeństwa, ale jest odpowiedzią na podniesione tu tezy. Wczoraj po dwóch dniach proszenia skorygowano felernie ustawiony parametr. Konsultant na infolinii zapewnił mnie że zrobiono to przy nim i że mogę wykonać próbę wysyłki mailingu. Klapa - nie działa. Dziś widzę zwis serwera - 503. Dzwonię na infolinię, okazuje się że to efekt "rozpropagowywania" tej zmiany i że ona zacznie działać dopiero za jakiś czas. Czyli dowiaduję się o tym że moja wczorajsza próba była bez sensu kompletnie przypadkowo, dzięki padowi serwera www. itd. itd. itd... Słysząc o tej jakości obsługi nie mogę o tym nie wspomnieć.
     
  14. Stau

    Stau Majster

    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    98
    Z ciekawości - mógłbyś rozwinąć? "Ruchome" parametry serwera można zmieniać poprzez php.ini samodzielnie, natomiast tzw. "parametry bezpieczeństwa" są stałe i niezmienne od dawna dla kont hostingowych:
    https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/parametry-bezpieczenstwa-serwerow-home-pl/#2

    Oczywiście - można poprosić, aby na dzień czy dwa podniesiono to i owo, aby np. zainstalować jakąś paczkę/aplikację typu Presta Shop - jednak nigdy nie jest to zmiana trwała. Wynika to zapewne z prostego faktu, aby jeden użytkownik "nie zajeżdżał" maszyny i było "równo" dla wszystkich.

    Innymi słowy, jeśli 'kontent' na Twoim serwerze zaczyna sypać '503' - chwilowa zmiana niewiele tutaj pomoże. I to bez względu na fakt czy pliki są w katalogu głównym, katalogu "A", "B" czy "C", gdyż za moment nastąpi "powrót" do ustawień "standardowych". Ciężko też o logiczny związek jednego z drugim.

    Sam mam wiele uwag innego typu, ale tutaj akurat (w moim odczuciu), ciężko winić home.pl za '503', które wynikają głównie z przekraczanych parametrów przez "kontent" na tym czy innym serwerze. Tutaj żaden support nie pomoże, bo niby jak?

    ----------------------------------------

    Co do SSL-a. Wygasa stary certyfikat i trzeba potwierdzić nowy - rutynowa czynność (jak co roku). Zamawiający musi potwierdzić wiadomość e-mailową, w panelu kliknąć jeden przycisk. Koniec. Nie winiłbym osobiście drugiej strony, iż nie wyklikała tego za mnie, bo niby dlaczego miałaby to zrobić?

    Z kontekstu wynika, że nie planowałeś w ogóle przedłużać usługi, zatem rozważałeś rezygnację i "odpalanie" witryny bez "https". Jeśli tak - można było ustawić stronę po protokole 'http' na dwa dni, aby uruchamiała się "bez błędu", a potem wrócić na "https" (gdy SSL został "reaktywowany").

    Można na to i owo narzekać, ale, ja przynajmniej, staram się zawsze podchodzić mniej roszczeniowo. Każdy jednak ma prawo do własnego zdania.
     
  15. Balbin

    Balbin Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    0
    Mylisz się w obu kwestiach.

    - W sprawie parametrów bezpieczeństwa - te same skrypty hulały bez problemu przez lata. Do dnia 28 września, kiedy to home.pl zrealizował zlecenie przeniesienia serwisu do nowego podkatalogu. Dziś usłyszałem na infolinii sugestie, że widać coś pozmieniałem sobie w skryptach i tak się to jakoś przypadkowo zbiegło w czasie z przeniesieniem serwisu... - można sobie wyobrazić bardziej rozpaczliwe tłumaczenie?

    - W sprawie SSL - żeby mieć w co klikać, home.pl musi najpierw wystąpić do jednostki certyfikującej aby taki link potwierdzający wystawiła, prawda...?
     
  16. Magdalenkaa

    Magdalenkaa Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    6
    Czekaj czekaj, może ja nie mam umysłu faceta ani informatyka, ale to co piszesz brzmi dziwnie... Tak samo jak ostatnio jedna osoba z forum, na działającej stronie wykonała przekierowanie na cloudflare i zrobił się problem że strona nie działa, tracę miliony. Kto takie operacje wykonuje na działającej stronie. Patrz, certyfikat, aby dostać link, trzeba opłacić usługę, a skoro jej nie opłaciłeś to skąd miałeś dostać jakikolwiek link do potwierdzenia zamówienia/przedłużenia certyfikatu. Już tyle powiadomień co chwilę przychodzi na skrzynkę, że naprawdę trudno przegapić płatność, nie mówiąc o tym że teraz nawet jak masz darmowe coś to Ci home dzowni od rana z pytaniem czemu nie aktywujesz, czy płacisz itp. więc jak dla mnie to trochę ściema. Wszędzie zamawianie certa działa tak samo: płacisz, zamawiasz, potwierdzasz, instalujesz i tak co roku. Jestem kobietą, mam sklep i bloga i skonfigurowałam to na podstawie 1 maila którego dostałam po zakupie SSL. A co do przenoszenia serwisu, jak można zmodyfikować pliki przenosząc stronę? Albo się coś wywaliło całkiem podczas przenoszenia i są np. braki, albo zostało to przeniesione poprawnie, ale wymagało dalszej konfiguracji, np. ścieżek dostępu czy jak to tam piszecie (że jakiś plik jest w /katalog/podkatalog... a teraz będzie w /katalog1/katalog/podkatalog) wiecie o co chodzi.

    Poza tym nie wiem po co o tym dyskutujecie tutaj, zgłoś to do home.pl aby wyjaśnili albo napisz z czym masz problem i ktoś Ci odpisze. Ja ci moge co najwyzej ze sklepem pomoc.
     
  17. Stau

    Stau Majster

    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    98
    Jeśli zwiększył się ruch na stronie/ilość wywołań to wpływa to na większe obciążenie maszyny, a co za tym idzie na parametry bezpieczeństwa. Z jednej strony trzeba się "cieszyć", że strona popularna, z drugiej zwiększać wydajność własnego hostingu.

    Zwiększenie parametrów usługi to nie "powinność" firmy, tylko pójście na rękę klientowi.
     
  18. kaktus-88

    kaktus-88 Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    1
    Szczególnie, gdy kupujesz usługę współdzieloną. Taka zmiana nie jest trudna, ale nie jest też sensowna, bo rozbijasz usługę, którą świadczysz masowo. Co innego VPS czy dedyki. Jestem w stanie zrozumieć, że podczas wykonywania dyspozycji coś poszło nie tak. To wyjaśniaj z home.pl. Ale przekroczenie parametrów? Nie sądzę. Takie serwery (usługi) wykazują praktycznie zerową aktywność dopóki nie wsadzisz tam CMS z 30 pluginami albo jakiś durny skrypt. A jeszcze niech posypie się jakaś integracja z zew. np. Google Maps czy płatności. To wtedy co? Dzwonisz, ubijają procesy, a ty wywalasz po kolei co się da.

    To nie jest kwestia teraz pisania czego home nie ma tylko po Twojej stronie umiejscowienie stron na serwerze z zapasem mocy. Proponuję jednak pomyśleć o tym SSD, @TheL robił widziałem testy (chyba coś dziś udostępniliście na forum bo pojawiła się nowa kategoria). Wygląda obiecujaco.
     
  19. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Balbin na adres e-mail kontaktowy powinieneś otrzymać informację zwrotną w Twojej sprawie. Wykonaliśmy także analizę dla Ciebie, bezpłatnie. Mam nadzieję że temat zostanie wyjaśniony. Proszę Cię abyś w przypadku dalszych pytań, kierował je na maila, ułatwi nam to komunikację i zapobiegnie angażowaniu zbyt wielu osób. Chcemy abyś otrzymywał konkretne informacje z pierwszej ręki.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym