Gdzie zmienić atrybut stopki na no follow

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Tomek333, 14 Listopad 2016.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    Proszę mi zmienić stopkę w naszym sklepie na atrybut "no follow" zgodnie z obowiązującym prawem i regulaminem home.pl lub wskazać punkt który nam tego zabrania ?????????????
     
    Ostatnia modyfikacja: 14 Listopad 2016
  2. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    Zgodnie z ofertą usługi home.pl nie oferuje wsparcia technicznego w tym zakresie, jak również nie udostępniamy opcji edycji stopki. Zgodnie z regulaminem sieci:

    pkt. 101:

    Kod źródłowy oraz baza danych Sklepu internetowego są niedostępne dla Administratora sklepu.
    Wyjątek stanowią wybrane elementy udostępnione do edycji w ramach Panelu administratora
    sklepu.


    pkt. 103:

    Elementem integralnym wyglądu Sklepu internetowego jest nieusuwalna stopka zawierająca
    informacje pozwalające zidentyfikować Usługę oraz home.pl, wraz z odsyłaczami do stron
    wybranych przez home.pl. Administrator sklepu jest zobowiązany do niepodejmowania działań
    zmierzających do usunięcia lub ukrycia tego elementu.


    Tym samym nie możemy Panu zaoferować takiej zmiany. Jeżeli brak tej możliwości jest dla Pana przeszkodą w prowadzeniu sklepu, sugeruję w tej sytuacji przesłać do nas oficjalne wypowiedzenie usługi.

    Z uwagi na dublujące się zapytanie, związane z parametrem no follow, proszę również ograniczenie się do wypowiedzi na temat i w ramach tego wątku.
     
  3. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    No to ja chyba jestem slepy :)
    Czy mogę uprzejmie prosić panie @Adam aby pan wskazał w przytoczonym punkcie tresć która zabrania nam zmiany atrybutu stopki na no follow ?

    Jesli dodamy do linku atrybut no follow czy może mi pan Adam wytłumaczyć w jaki sposób łamiemy regulamin bo ta zmiana nic nie zmienia w tym punkcie?

    Groziłes pracowniku home.pl @Adam klientowi że wyłączysz sklep jak ktos zgodnie z regulaminem będzie zarządzał wykupionym sklepem prawda. Tak więc wskaż mi jeszcze punkt regulaminu który mówi że za zmianę atrybutu grozi wyłączenie sklepu czy inne działania ?
     
  4. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    Skontaktujemy się z Państwa przedstawicielem telefonicznie i wyjaśnimy ten temat. Ze swojej strony przedstawiliśmy szczegółowo powód braku wsparcia dla tej funkcjonalności, aczkolwiek jak wspomniałem - niewykluczone, że w przyszłości wrócimy do tego pomysłu.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    @Tomek333 ostatni raz:

    temat stopki regulowany jest przez regulamin, w pkt. 101 i 103:

    101. Kod źródłowy oraz baza danych Sklepu internetowego są niedostępne dla Administratora sklepu. Wyjątek stanowią wybrane elementy udostępnione do edycji w ramach Panelu administratora sklepu.
    (...)
    103. Elementem integralnym wyglądu Sklepu internetowego jest nieusuwalna stopka zawierająca informacje pozwalające zidentyfikować Usługę oraz home.pl, wraz z odsyłaczami do stron wybranych przez home.pl. Administrator sklepu jest zobowiązany do niepodejmowania działań zmierzających do usunięcia lub ukrycia tego elementu.

    Regulamin dostępny jest tutaj: https://regulaminy.home.pl/Regulamin-sieci-home-pl-20150129.pdf

    Jak wspomniał @papux temat stopki faktycznie pojawia się od czasu uruchomienia sklepu w naszej ofercie i chociaż od początku jest to usługa świadczona w modelu SaS, to poczyniliśmy wiele zmian w kodzie aby zminimalizować jakiekolwiek ślady obecności naszej firmy. Podobny model świadczenia usługi oferuje wiele firm konkurencyjnych, ale pamiętajmy, że mówimy tu o konkretnym modelu świadczenia usługi a nie samego sklepu, gdyż tu rynek jest pełen różnego rodzaju oprogramowania, w które możesz w mniejszym lub większym stopniu ingerować.

    W chwili obecnej, na podstawie zgłoszeń klientów a także regularnego kontaktu jaki utrzymują nasi opiekunowie produktów z klientami, stopka nie ma większego wpływu na pozycjonowanie po stronie klienta.

    Osobnym tematem na który zwracam uwagę, jest także wspomniany już model świadczenia usługi, model SaS. I to w zasadzie jest uzupełnienie regulaminu i dopełnienie go, dlaczego pkt. 101 i 103 został umiejscowiony w regulaminie. W sytuacji w której oczekujesz pełnego dostępu do kodu źródłowego, a dalej pełnej modyfikacji aplikacji, najlepszym rozwiązaniem byłby wybór platformy sklepu, która właśnie jest świadczona w takiej formie (full open). My tego nie świadczymy w sposób o który pytasz poprzez pytania dot. stopki sklepu, dlatego jeszcze raz odpowiadam: zgodnie z regulaminem stopka jest integralną częścią oferowanego przez nas sklepu.

    Temat stopki został wyczerpany. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania dot. obsługi i konfiguracji naszych usług, zapraszam do założenia nowego wątku. Wątki których treść będzie odbiegała od założeń działania forum, będą kasowane. Reklamacje dot. obsługi klienta, proszę zgłaszać przez formularz kontaktowy.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym