1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Google Zakupy - INTEGRACJA z ClickShop

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika eldiroe, 11 Kwiecień 2017.

  1. eldiroe

    eldiroe Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @eldiroe spróbuj wykonać poniższe kroki, powinno pomóc:
    1. Przypisz do wszystkich produktów producentów.
    2. Ustal stany dostępności dla produktów (analogicznie jak to robimy dla Ceneo). Opisaliśmy jak to zrobić tutaj: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/stany-dostepnosci-produktow-dla-ceneo/
    3. Sprawdź w Panelu sklepu: "Konfiguracja -> Integracje -> Porównywarki cen -> Google search" czy link odnośnie GoogleProductSearch jest aktywny (jeśli jest czerwona ikonka, oznacza to, że link nie jest aktywny).
    Dodałem te wszystkie wskazówki do artykułu, który wskazałeś, aby kolejni użytkownicy mogli o tym przeczytać już w artykule pomocy (https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/integracja-z-google-merchant-center-centrum-sprzedawcow-google/#2).

    Dziękuję za zgłoszenie i mam nadzieję, że powyższa instrukcja pomoże Ci rozwiązać zgłoszoną przez Ciebie kwestie z brakiem wczytywania produktów. Póki co ustawiam temat jako rozwiązany, jakby co to śmiało pisz.
     

Poleć forum znajomym