Wiadomo, że większość serwerów hostingowych jest dzielonych pomiędzy kilku/nastu klientów. Przy kilku skrzynkach pocztowych nie ma problemu. Co jeśli klient posiada 20 skrzynek pocztowych a my umówiliśmy się z nim na 25GB powierzchni? Ręcznie trzeba dane co miesiąc przenosić do Excela i sprawdzać czy ustalony limit nie został przekroczony... no i pamiętać by dodać do tego rozmiar bazy i plików w katalogu z FTP. Czy dałoby się utworzyć jakieś takie grupy, które agregują skrzynki, BD, katalog(i) na serwerze/serwerach? Jak to miałoby działać? Wchodzę w Panel, dodaję grupę np. TestowaGrupa, wskazuję jakieś skrzynki a@home.pl, b@home.pl, wskazuję bazy, katalogi FTP. Ustalam limit pojemności. W ramach grupy mogę ustalić limit na poszczególne skrzynki/katalogi/BD (wtedy dane elementy nie mogą przekroczyć tego progu) ale nie muszę. Sumarycznie zajętość tych elementów nie może przekroczyć ustalonego limitu dla grupy.
Wskazana propozycja została odrzucona. Pochylimy się nad nią w późniejszym czasie, gdy nowa platforma home.pl zostanie wprowadzona na produkcję.