1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Prośba o pomoc home Paczkomaty - nowa integracja bez NIP

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika Pio_FCI, 9 Grudzień 2019.

  1. Pio_FCI

    Pio_FCI Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Hej!
    Korzystam z działalności gospodarczej nierejestrowanej, nie mam więc NIP.
    Jak więc mogę skonfigurować nowe paczkomaty Inpost bez firmy?

    PS: Do kiedy będą działać stare integracje paczkomatów?
     
  2. cndukat

    cndukat Bywalec

    Wiadomości:
    18
    Docenione treści:
    1
    Ale nip posiadasz jak każdy :)

    Stara integracja miała działać do 15 grudnia :(
     
  3. Pio_FCI

    Pio_FCI Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    @cndukat dzięki ale to tak nie działa.
    Wysłałem formularz z NIPem osobistym, skontaktował się ze mną przedstawiciel Inpost i oświadczył, że jak nie mam działalności gospodarczej to nie mogę podpisać z nimi umowy.
    Tylko VATowcy mogą.

    To oznacza katastrofę wysyłkową osób prywatnych :)
     
  4. prodrone.pl

    prodrone.pl Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    1
    Mi także się nowa forma integracji nie podoba pomimo, że jestem Vatowcem itp.
    Mam sklep w wersji premium.

    Nie wysyłam dużo w Polsce i teraz by mieć na sklepie Paczkomaty zostałem zmuszony do związania się z inpost na co najmniej 12 miesięcy i płacenie im abonamentu gdzie abonament to minimum 300 a jak nie będzie wysyłek to te 300 oddaje inpostowi za nic.
    Jak dla mnie jest to jakieś wielkie nieporozumienie by płacić komuś za usługę z góry a jak się nie zrealizuje zamówień to twój pech.

    Coraz bardziej chylę się ku Prestashop w który jest możliwość dodania wysyłki bez integracji z inpost.

    Generalnie, ta zmiana bardzo mnie zraziła do Home i jeżeli się to nie zmieni to pal licho te 1800 które zapłaciłem i przechodzę na PrestaShop. Bynajmniej wiem za co zapłacę, większe możliwości i co ważne analizy sprzedaży z prawdziwego zdarzenia.
    Nie wspomnę już o ciągłym braku płatności PayPal Express checkout, który jest wygodniejszą formą płatności dla moich klientów zagranicznych
    https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/express-checkout

    Shame on you HOME.PL
     
    Ostatnia modyfikacja: 5 Marzec 2020
  5. Ekoszop

    Ekoszop Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Czyli nie ma żadnej możliwości żeby udostępnić klientom mapę z paczkomatami nie wykupując w inpoście abonamentu? Trochę to nieciekawe naganianie klientów inpostowi.
     
  6. Pio_FCI

    Pio_FCI Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Zglosilem zapytanie do home w grudniu. Zero odzewu. W marcu odezwali sie sami przy jakiejs innej okazji i wypytalem co z tym inpostem.
    Pani byla w szoku, ze Inpost nie chcial ze mna gadac ale przeciez sami formularz wystawiaja stricte na dzalalnosc. Potwierdzila za 15min u kogos innego,ze faktycznie nie mam szans na umowe z inpostem.
    Ale:
    Na moje pytanie, do kiedy bedzie dzialala stara integracja home-inpost powiedziala,ze maja umowe z nimi na pozostawienie obydwoch integracji dopoki 100% klientow nie podpisze z nimi umowy.

    Zadalem wiec naturalne pytanie, w jaki sposob mam ja podpisac jako osoba fizyczna, z ktora nie chca gadac bez CEIDG?
    Pani przeslala moje zapytanie.
    Jest czerwiec, minely 3 miesiace i zero odzewu.
    Stara integracja dziala bez problemu a ja tego syfiatego tematu nie ruszam.
    2 warte siebie firmy ;)
     
  7. prodrone.pl

    prodrone.pl Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    1
    Tak jak przypuszczałem, ktoś nas w wała robi - taka transakcja wiązana :(
    Nie zamierzam podpisywać umowy (związywać się z nimi na jakiś określony czas) z Inpostem dla kilkunastu paczek miesięcznie, gdzie u mnie 80-90% sprzedaży to zagranica.
    Jednak nie podpisując umowy prędzej czy później zostanę pozbawiony możliwości wysyłki tą metodą.
    Takie zmuszanie to ewidentne działanie na niekorzyść niektórych przedsiębiorców.
    Przestanie działać - dziękujemy.

    A co do braku odpowiedzi home.pl w tym temacie, świadczy to tylko bardzo źle o tej firmie jak podchodzi do naszych problemów.
     
  8. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Wiadomości:
    42
    Docenione treści:
    10
    Nie mogę utworzyć przesyłki paczkomatowej przez home InPost: Paczkomaty

    Przez manager paczek wszystko działa, ale przez integracje w sklepie nie idzie w ogóle wybrać paczkomatu.

    Wczoraj wszystko działało - problem pojawił się dzisiaj.

    21,22.06 podobno były jakieś prace serwisowe w inpost?
     
  9. Monika

    Monika Nowicjusz

    Wiadomości:
    20
    Docenione treści:
    2
    Witam, mam ten sam problem co kolega wyżej, proszę o sprawdzenie co się dzieje
     
  10. Monika

    Monika Nowicjusz

    Wiadomości:
    20
    Docenione treści:
    2
    Ruszyło :)
     
  11. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Wiadomości:
    42
    Docenione treści:
    10
    Zgadza się - u mnie też ruszyło, ale teraz ponownie nie działa :(
     

Poleć forum znajomym