Cześć, mam pewien problem. Gdy wprowadzam nowe produkty w pliku csv, to staram się układać je kodem produktu. Każdy kod produktu jest skrótem producenta i kolejną liczbą np. rp1, rp2, rp3... mc1, mc2, mc3... bt1, bt2... Staram się zatem utrzymać w pliku csv porządek i układam kolejność produktów zgodnie z kodem produktu. Gdy tworzę nowy produkt, to także układam go tak, aby był po kolei. Gdy jednak pobieram produkty (eksportuję CSV) to pojawia mi się jakaś inna kolejność. To wprowadza w błąd pracownika w sklepie stacjonarnym. Pytanie brzmi. Jak sprawić, aby produkty miały taką kolejność jak ja zaimportuje (csv) i aby po wyeksportowaniu jej nie zmieniały? Czytałem coś, że można skasować produkty i wprowadzić je na nowo - to jednak będzie pokazywało je w "nowościach" denerwując klientów.
Temat wyjaśniony telefonicznie. "Jak sprawić, aby produkty miały taką kolejność jak ja zaimportuje (csv) i aby po wyeksportowaniu jej nie zmieniały?" Nie ma takiej możliwości, kolejność zawsze będzie zmieniana, ponieważ produkty po wyeksportowaniu do pliku CSV są wyświetlane na podstawie ID w bazie danych.