1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Inne Ile trwa cesja domeny w Home.pl

Dyskusja w 'Domeny' rozpoczęta przez użytkownika bicek, 30 Czerwiec 2015.

  1. bicek

    bicek Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Ile trwa cesja domeny .PL w Home (z klienta, do klienta).? :)
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 544
    Docenione treści:
    325
    Wszystkie dyspozycje realizowane są na bieżąco, przez całą dobę, wg. kolejności zgłoszenia. Najszybszą opcją jest wykonanie cesji elektronicznej, nieco wolniej trwa cesja tradycyjna, gdzie wniosek mógł być wysłany np. przez formularz kontaktowy. Nie mniej całość nie powinna przekroczyć 20h, chyba, że pojawią się przeciwwskazania do jej wykonania.

    Cesja elektroniczna jest najwygodniejsza do wykonania, gdyż obie strony potwierdzają ją linkiem w mailu i kodem SMS (każdy osobno), zgłoszenie od razu pojawia się w systemie gotowe do akceptacji.
     
  3. bicek

    bicek Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Poprzedni właściciel wykonał cesję elektroniczną, wczoraj oko. 22:00 i do dziś, nie mam żadnego maila od was.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 544
    Docenione treści:
    325
    W przypadku zainicjowania cesji elektronicznej, użytkownik inicjujący ją jak i nowy właściciel, otrzymują wiadomość e-mail z potwierdzeniem rozpoczęcia cesji oraz możliwością jej kontynuowania, co skutkować będzie przesłaniem kodu SMS w celu autoryzacji (bez dodatkowych opłat).

    Informacje o trwającej cesji dostępne są także w Panelu administracyjnym home.pl, w sekcji PROFIL na koncie użytkownika inicjującego cesję. Z tego miejsca, właściciel domeny lub innych usług, może anulować cesję.

    Warto pamiętać, że cesja elektroniczna, poza w/w wiadomością e-mail, nie jest w żaden sposób notowana na koncie użytkownika nabywającego prawa.
    On sam także nie może uzyskać informacji o tym kto jest aktualnym właścicielem usługi. W tym zakresie możemy jedynie potwierdzić czy w ramach konta nowego właściciela, pojawiły się informacje aby brał on udział w cesji usług.

    Jeśli cesja została zainicjowana (teoretycznie), a my, jako nowi nabywcy nie otrzymaliśmy żadnego powiadomienia, to możliwe że:
    - praktycznie cesja nie została zainicjowana,
    - dane nowego dysponenta zostały podane błędnie (zbywający może sprawdzić je w wiadomości e-mail),
    - cesja została wykonana na inny podmiot (posiadamy konto na os. fizyczną, a cesja została wykonana na konto firmowe - wymagane jest przelogowanie).

    Jeśli obie strony potwierdziły udział w cesji elektronicznej (mail + kod SMS), a nie otrzymały potwierdzenia jej zakończenia, możliwe, że pojawiły się przeciwwskazania do jej wykonania. Cesja została wstrzymana. Zapraszamy w takich sytuacjach do kontaktu z BOK celem ustalenia szczegółów.


    cesja1.png
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Sugeruję sprawdzić jaki adres e-mail został podany podczas inicjowania cesji elektronicznej. Jeśli wiadomość e-mail nie jest dostarczana, sugeruję anulować cesję (tak jak opisał powyżej Grzesiek) i wykonać cesję od nowa. Bez potwierdzenia cedenta i cesjonariusza (czyli obu stron cesji) zmiana danych abonenta nie zostanie wykonana.
     

Poleć forum znajomym