1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Infolinia home.pl

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika Balbin, 19 Październik 2020.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Balbin

    Balbin Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    0
    Dzwonię rano. Po odsłuchaniu 2 minut opowieści Waszego automatu, za co muszę zapłacić z własnej kieszeni dowiaduję się, że jestem 10 w kolejce. Dziękuję. Dzwonię za jakiś czas. Po 15 minutach rozmowa z panią, która nie ma nic do powiedzenia i musi przełączyć do kolegów z działu technicznego (to po co jest w takim razie procedura zajmująca pierwsze dwie minuty, jeśli nie po to by przekierować mnie we właściwe miejsce???). Przełącza. Dowiaduję się że jestem 9 w kolejce...

    W sobotę zgłosiłem wywalanie się bazy danych. Nikt się tym nie zajął, bo "kolegów z działu technicznego nie ma w weekend". Jest poniedziałek - nadal nikt się tym nie zajmuje, dodzwonić się i zapytać co się dzieje NIE MA MOWY!!!!

    Co ja Wam takiego zrobiłem że mnie tak traktujecie? Co to są za standardy? Dlaczego zmuszacie ludzi do płacenia za połączenie komórkowe z infolinią, zamiast uruchomić alternatywny numer stacjonarny dla tych, dla których to wysiadywanie przy słuchawce mogłoby być wówczas bezpłatne? Macie wszystkich w poważaniu?

    Żenada na całej linii. Pomyśleć, że kiedyś to była firma wyróżniająca się na rynku. Chyba za długo się Was trzymam i nie zauważyłem kiedy tak bardzo obniżyliście loty. Poniżej akceptowalnej granicy jak dla mnie.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zgłoszenia realizowane są wg. kolejności przyjmowania, jeśli Twoje zgłoszenie dotyczyło problemu z działaniem bazy danych na hostingu współdzielonym, z pewnością wymaga to sprawdzenia Twojego konta i bazy danych lub obciążenia jakie generuje np. sam CMS. To nie jest sytuacja spowodowana niedostępnością usługi, jednak to tylko moje zdanie które wynika z analizy występowania awarii w weekend (a w zasadzie ich braku). Ponadto, jeśli zgłosiłeś problem, poczekaj na odpowiedź, każde zgłoszenie wymaga analizy jeśli oczekujesz otrzymać pomoc.

    Co do połączeń z Infolinią - łączysz się tak jak z numerem komórkowym. Jeśli nie masz darmowych minut, no to płacisz wg. stawki swojego operatora. Większość usługodawców oferuje dziś darmowe połączenia do sieci GSM więc polecam sprawdzić ofertę, może naprawdę nie ma potrzeby abyś płacił za coś co możesz mieć za darmo.

    W kwestiach tego typu zgłoszeń informuję jednocześnie, że forum ma charakter techniczny. Uwagi dot. działania Biura Obsługi Klienta proszę abyś zgłaszał do Biura Obsługi Klienta w drodze wiadomości e-mail, reklamacji czy rozmowy.

    Jeśli szukasz pomocy przy analizie działania strony WWW, bazy danych itp. utwórz nowy wątek na forum, opisz problem i poczekaj na odpowiedź użytkowników.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Temat zamykam, W przypadku pytań dot. obsługi, konfiguracji czy pomocy w optymalizacji serwisu, proszę o utworzenie nowego wątku.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym