1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ODRZUCONE Informacje o towarze dla admina

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika pilocik, 22 Wrzesień 2016.

  1. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    0
    Witam.
    Jak i gdzie (jeśli jest taka możliwość) umieścić informacje o towarze ale dostępne TYLKO dla administratora ?
    Klient nie może tego widzieć.

    Przykładowo : chcę w jakimś towarze dodać informację typu " zapakuj w pudełko wymiar3 bo wymiar 2 kurier niszczy" i tego typu uwagi ułatwiające pakowanie, wysyłki i ogólną obsługę, siłą rzeczy klient nie może (bo i po co ) tego widzieć
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    Nie ma. Zgłaszam jako sugestię, ciekawy pomysł.

    Btw. rozwiązałbym to mimo wszystko atrybutem, nawet mało zrozumiałym dla klienta, ale będący szyfrem, np. przygotowanie wysyłki: opakowanie 3 i pracownik sprawdza co to znaczy, np. na żółtej karteczce na monitorze :)

    FEEDBACK-872
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @pilocik wiem tyko, że takie komentarze są dostępne przy zamówieniach: Lista zamowien -> Klikamy PODGLĄD dla wybranego zamówienia i w tym miejscu możemy dodawać notatki do zamówienia (niewidoczne dla klienta).

    Wysłałem zapytanie o możliwość dodania takiego pola do komentowania bezpośrednio przy produktach.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @pilocik informuję, że otrzymałem przed chwilą potwierdzenie, że sugestia została zaakceptowana przez kierownika produktu i przekazana do zespołu rozwoju. Niestety nie mogę podać na tę chwilę jakiegoś potencjalnego terminu realizacji. Dam znać, gdy pojawią się jakieś dodatkowe informacje na ten temat.
     
  5. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    0
    Ciekawe pomysły pewnie na wdrożenie czekają najdłużej ? :)
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Wysłałem zapytanie do kierownika produktu w tej sprawie, aby zweryfikować czy są jakieś postępy związane z Twoją sugestią.
     
  7. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    0
    podbijam wątek, w końcu mamy rocznicę tego tematu :)
     
    Ostatnia modyfikacja: 21 Wrzesień 2017
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Z uwagi na roszady personalne na stanowisku kierownika produktu, moje poprzednie zapytanie odnośnie Tego zgłoszenia (mówiąc wprost) "zaginęło"... proszę o cierpliwość, wysłałem ponownie pytanie o status tego zgłoszenia. Obecny kierownik produktu powinien mi na nie odpisać dosłownie na dniach.
     
  9. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    0
    ... na dniach :D
     
  10. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    0
    i minęło kolejne kilka miesięcy :(
     
  11. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @pilocik Twoja sugestia została na ten moment odrzucona z powodu małej ilości tego typu zgłoszeń.
     

Poleć forum znajomym