1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Instalacja SuiteCrm

Dyskusja w 'Hosting i domeny internetowe' rozpoczęta przez użytkownika alex011251, 18 Kwiecień 2018.

  1. Usuniętej przez moderatora.
     
    Last edited by a moderator: 24 Kwiecień 2022
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Nie wiem co to może być, wystawiam zgłoszenie, nie wiem czy to jest po naszej stronie czy w samym crm, więc daj mi chwilę na odpowiedź: QA-53823
     
  3. Usuniętej przez moderatora.
     
    Last edited by a moderator: 24 Kwiecień 2022
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Informacje jakie uzyskałem:

    Nie mamy serwera Redis jako usługa, dlatego też SugarCRM nie może się do niego połączyć.
    Można wyłączyć cache oparty o serwer Redis w konfiguracji CRM-a: http://support.sugarcrm.com/Documen...pplication_Framework/Performance/PHP_Caching/

    To powinno wystarczyć:

    Kod:
    $sugar_config['external_cache_disabled_apc'] = true; // Disables APC
    
    $sugar_config['external_cache_disabled_memcache'] = true; // Disables Memcache
    
    $sugar_config['external_cache_disabled_memcached'] = true; // Disables Memcached
    
    $sugar_config['external_cache_disabled_redis'] = true; // Disables Redis
    
    $sugar_config['external_cache_disabled_smash'] = true; // Disables sMash
    
    $sugar_config['external_cache_disabled_wincache'] = true; // Disables Wincache
     
  5. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    dodam tylko, że to nie jest błąd a tylko warning
     

Poleć forum znajomym