Mam problem z integracja komentarze w produkcie. Otoz zaznaczylem w modulach *komentarze facebook jednak nie da sie dodawac opinii z wtyczka facebook ;/ Dlaczego?
Pokaż nam co się dzieje i gdzie się dzieje (btw. wiem że nie jesteś na forum od dziś, ale proszę, dodawaj do każdego wątku adres sklepu i jakieś info gdzie możemy to zaobserwować, bo poza nami, nikt nie wie jaką usługę podałeś podczas rejestracji na forum). W sekcji Konfiguracja --> Wygląd --> Aktywy styl graficzny --> Karta produktu włączyłem dodatek Facebook - Komentarze, efekt taki:
Pewnie jakaś modyfikacja blokuje, wystawiam zgłoszenie do Przemka niech rzuci okiem na to, jakby był problem z autoryzacją, to już on będzie do Ciebie pisał.
@yankes nie będzie to jednak takie proste, Przemek potwierdza, że problem dotyczy modyfikacji graficznej, a więc to może być wszystko co zmieniałeś w sklepie. Możesz na próbę np. wyrzucić (skopiować do notatnika) zawartość własnego stylu CSS albo innych zmodyfikowanych .tpl i kolejno wklejać swoje przeróbki, sprawdzając za każdym razem, czy komentarze zniknęły czy są dostępne. Godzina roboty, ale innego wyjścia nie ma. Jakiś fragment zmodyfikowanego stylu wyrzuca te komentarze
Zastanawiam się jak statystycznie wypada używanie FB do komentowania w porównaniu do zwykłego systemu. Pomijam wygodę, związaną z tym że jesteś zalogowany już... ale czy faktycznie ludzie wolą takie coś. Osobiście wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem zachęcanie do komentowania po zakupie produktu, czyli mail po 2 tygodniach, z prośbą o opinię dot. produktu i np. link do osobnego systemu z opcją komentowania samego procesu realizacji zamówienia. Oczywiście w zamian za opinię, 10% rabatu na kolejne zamówienie. a wtedy czy to będzie zwykły czy FB system dodawania komentarzy nie będzie pewnie miało większego znaczenia, ale to już tylko moje domysły.
a da sie zrobic taki automat zeby wysylam sam do ludzi maila z moim textem + link do produktu kupionego przez osobe ?
Potwierdzam, że błąd z brakiem wyświetlania modułu z komentarzami FB w Twoim szablonie występuje z powodu wprowadzenia innych zmian w sklepie, które "gryzą się" z naszym domyślnym modułem komentarzy FB. Dlatego moduł z komentarzami FB nie wyświetla się pod produktami w Twoim sklepie. Na jakiej zasadzie miałoby to działać? Kiedy taka wiadomość e-mail z linkiem miałaby zostać wysłana do klienta (w momencie, gdy zostanie złożone przez niego zamówienie w sklepie)? W opcji menu: "Zawartość" -> "Wiadomość e-mail" możesz zmienić ustawienia oraz treść automatycznych wiadomości e-mail, które wysyłane są ze sklepu do klientów. Przykładowo, po wybraniu wiadomości typu: "Zamówienie - potwierdzenie", będziesz mógł zmienić treść takiej wiadomości. W treści wiadomości będziesz mógł zmienić znaczniki użyte w wiadomości e-mail (przykładowe znaczniki gotowe do użycia, znajdziesz na samym dole ekranu w: "Zawartość" -> "Wiadomość e-mail"). Przykładowo, jeśli użyjesz takiego tekstu ze znacznikiem {ip_address} Kod: Zamówienie zostało złożone z adresu IP: {ip_address} Spowoduje to, że klient zamiast znacznika zobaczy adres IP, z którego zostało złożone zamówienie, np.: Kod: Zamówienie zostało złożone z adresu IP: 81.123.45.21 Więcej informacji o używaniu znaczników e-mail w sklepie Click Shop: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-korzystac-ze-znacznikow-wiadomosci-e-mail-video/ (polecam video!) https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/do-czego-sluzy-opcja-wiadomosci-email-2/
aha juz widze nigdy tu nie zagladalem a widze ze jest juz gotowe wszystko tylko tresc itd uzupelnic trzeba