1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE integracja komentarzy na karcie produktu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika yankes, 11 Lipiec 2016.

  1. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    Mam problem z integracja komentarze w produkcie. Otoz zaznaczylem w modulach
    *komentarze facebook

    jednak nie da sie dodawac opinii z wtyczka facebook ;/

    Dlaczego?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pokaż nam co się dzieje i gdzie się dzieje (btw. wiem że nie jesteś na forum od dziś, ale proszę, dodawaj do każdego wątku adres sklepu i jakieś info gdzie możemy to zaobserwować, bo poza nami, nikt nie wie jaką usługę podałeś podczas rejestracji na forum).

    W sekcji Konfiguracja --> Wygląd --> Aktywy styl graficzny --> Karta produktu włączyłem dodatek Facebook - Komentarze, efekt taki:

    facebook.png
     
  3. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pewnie jakaś modyfikacja blokuje, wystawiam zgłoszenie do Przemka niech rzuci okiem na to, jakby był problem z autoryzacją, to już on będzie do Ciebie pisał.
     
  5. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    no to czekam :)

    dzieki za checi =)
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @yankes nie będzie to jednak takie proste, Przemek potwierdza, że problem dotyczy modyfikacji graficznej, a więc to może być wszystko co zmieniałeś w sklepie. Możesz na próbę np. wyrzucić (skopiować do notatnika) zawartość własnego stylu CSS albo innych zmodyfikowanych .tpl i kolejno wklejać swoje przeróbki, sprawdzając za każdym razem, czy komentarze zniknęły czy są dostępne. Godzina roboty, ale innego wyjścia nie ma. Jakiś fragment zmodyfikowanego stylu wyrzuca te komentarze :(
     
  7. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    oj modyfikacji to jest naprawde duzo :p no nic bedzie bez wtyczki =)
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zastanawiam się jak statystycznie wypada używanie FB do komentowania w porównaniu do zwykłego systemu. Pomijam wygodę, związaną z tym że jesteś zalogowany już... ale czy faktycznie ludzie wolą takie coś. Osobiście wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem zachęcanie do komentowania po zakupie produktu, czyli mail po 2 tygodniach, z prośbą o opinię dot. produktu i np. link do osobnego systemu z opcją komentowania samego procesu realizacji zamówienia. Oczywiście w zamian za opinię, 10% rabatu na kolejne zamówienie. :D

    a wtedy czy to będzie zwykły czy FB system dodawania komentarzy nie będzie pewnie miało większego znaczenia, ale to już tylko moje domysły.
     
  9. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    a da sie zrobic taki automat zeby wysylam sam do ludzi maila z
    moim textem + link do produktu kupionego przez osobe ? :)
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Potwierdzam, że błąd z brakiem wyświetlania modułu z komentarzami FB w Twoim szablonie występuje z powodu wprowadzenia innych zmian w sklepie, które "gryzą się" z naszym domyślnym modułem komentarzy FB. Dlatego moduł z komentarzami FB nie wyświetla się pod produktami w Twoim sklepie.

    Na jakiej zasadzie miałoby to działać? Kiedy taka wiadomość e-mail z linkiem miałaby zostać wysłana do klienta (w momencie, gdy zostanie złożone przez niego zamówienie w sklepie)?

    W opcji menu: "Zawartość" -> "Wiadomość e-mail" możesz zmienić ustawienia oraz treść automatycznych wiadomości e-mail, które wysyłane są ze sklepu do klientów. Przykładowo, po wybraniu wiadomości typu: "Zamówienie - potwierdzenie", będziesz mógł zmienić treść takiej wiadomości. W treści wiadomości będziesz mógł zmienić znaczniki użyte w wiadomości e-mail (przykładowe znaczniki gotowe do użycia, znajdziesz na samym dole ekranu w: "Zawartość" -> "Wiadomość e-mail").

    Przykładowo, jeśli użyjesz takiego tekstu ze znacznikiem {ip_address}
    Kod:
    Zamówienie zostało złożone z adresu IP: {ip_address}
    Spowoduje to, że klient zamiast znacznika zobaczy adres IP, z którego zostało złożone zamówienie, np.:
    Kod:
    Zamówienie zostało złożone z adresu IP: 81.123.45.21

    Więcej informacji o używaniu znaczników e-mail w sklepie Click Shop:
     
  11. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    aha juz widze nigdy tu nie zagladalem a widze ze jest juz gotowe wszystko tylko tresc itd uzupelnic trzeba :)
     

Poleć forum znajomym