PayU pozwala na przetestowanie integracji ze sklepem za pomocą transakcji testowych w których wybieramy status zwracany do sklepu - jako autoryzacja poprawna albo niepoprawna. Wygląda na to że dokonanie transakcji testowej PayU z niepoprawną autoryzacją wyłącza w ClickShopie możliwość podejścia do powtórnej próby opłacenia zamówienia dla klienta. Podkreślę że przy niedanych transakcjach innych typów (rzeczywistych: jak przelew online, karta, przekroczony limit czasu transakcji..) możliwość powtórnego opłacenia zamówienia nie znika. Czy moglibyście to sprawdzić (bo może to ja czegoś nie zauważyłem)? PS: opisany brak opcji powtórnej zapłaty jest tylko w panelu klienta przy wyświetlaniu zamówienia i sprawdzaniu jego statusu - co ciekawe taka opcja już jest w zakładce 'historia zamówień'
@ilirenel Proszę w takim przypadku włączyć w ustawieniach zakupów opcję: Konfiguracja -> Sprzedaż -> Zakupy -> Udostępnij zamówienie poprzez link. Natomiast do treści maila: Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności -> PayU Komunikat e-mail, proszę dodać tekst: (Jeżeli, ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki, nie widzisz przycisku "Opłać", wybierz link: {order_url} Zostaniesz przeniesiony do formularza swojego zamówienia, gdzie będziesz mógł dokonać opłaty).