ROZWIĄZANE Integracja PayU - błąd dla transakcji testowych?

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika ilirenel, 13 Maj 2017.

  1. ilirenel

    ilirenel Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    1
    PayU pozwala na przetestowanie integracji ze sklepem za pomocą transakcji testowych w których wybieramy status zwracany do sklepu - jako autoryzacja poprawna albo niepoprawna.

    Wygląda na to że dokonanie transakcji testowej PayU z niepoprawną autoryzacją wyłącza w ClickShopie możliwość podejścia do powtórnej próby opłacenia zamówienia dla klienta.

    Podkreślę że przy niedanych transakcjach innych typów (rzeczywistych: jak przelew online, karta, przekroczony limit czasu transakcji..) możliwość powtórnego opłacenia zamówienia nie znika.

    Czy moglibyście to sprawdzić (bo może to ja czegoś nie zauważyłem)?

    PS: opisany brak opcji powtórnej zapłaty jest tylko w panelu klienta przy wyświetlaniu zamówienia i sprawdzaniu jego statusu - co ciekawe taka opcja już jest w zakładce 'historia zamówień'
     
    Ostatnia modyfikacja: 13 Maj 2017
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @ilirenel Proszę w takim przypadku włączyć w ustawieniach zakupów opcję: Konfiguracja -> Sprzedaż -> Zakupy -> Udostępnij zamówienie poprzez link.

    Natomiast do treści maila: Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności -> PayU Komunikat e-mail, proszę dodać tekst: (Jeżeli, ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki, nie widzisz przycisku "Opłać", wybierz link: {order_url} Zostaniesz przeniesiony do formularza swojego zamówienia, gdzie będziesz mógł dokonać opłaty).
     

Poleć forum znajomym