Próbowałem podłączyć Click Shop z iFirma i napotkałem na problem z uzupełnieniem pola " podstawa prawna". Pole jest wymagane do integracji ale nie ma żadnego wyjaśnienia czego powinna być ta podstawa prawna? W poradniku dotyczącym tej integracji ani nigdzie na forum nie znalazłem informacji co powinno znaleźć się w tym polu. nie ma też wyjaśnienia w panelu administracyjnym sklepu. Będę wdzięczny za pomoc co powinno zostać tam uzupełnione.
https://www.ifirma.pl/blog/zmiany-w...ika-zwolnionego-z-vat-wymagane-elementy.html# W przypadku zwolnienia podmiotowego podstawą prawną jest art. 113 ust. 1 ustawy o VAT, w przypadku zwolnienia przedmiotowego jest to najczęściej właściwy punkt z art. 43 ust. 1 ustawy o VAT. W celu ustalenia typu zwolnienia, należy skontaktować się obsługą księgową Państwa firmy. Tak? Czyli element obowiązkowy dla nievatowca, wynikający z przepisów a nie samej konfiguracji. Nie mniej dzięki, uzupełniędokumentację.
Dzięki. konfigurację udało się zapisać. Gwoli ścisłości - jest to element obowiązkowy dla nievatowca ale tylko przy zwolnieniu przedmiotowym. Przy zwolnieniu podmiotowym nie jest on obowiązkowy.