Próbuję skonfigurować formę płatności Klarna, jednak bezskutecznie. Poradnika na stronie HOME.PL nie ma. Udało się komuś to skonfigurować ?
Klarna powinna być w alternatywnych płatnościach czyli W panelu administracyjnym sklepu przejdź do zakładki Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności Dodaj lub aktywuj alternatywny kanał płatności wybierz Klarna Później dodajesz punkt dostępowy z klarny (panel klarny) ID użytkownika (numer klienta) , ID projektu (Typ projektu: Gateway) oraz klucz API – API-Key
No mam uzupełnione dane. ID użytkownika ID projektu - tu wpisałem "Gateway" API-Key - klarna czegoś takiego nie podaje dosłownie. W panelu Klarna jest zakładka "Dane uwierzytelniające API Klarna". Tam jest "Wygeneruj nowe dane uwierzytelniające API Klarna" wykonałem i otrzymałem username: oraz password: Username (na Klarna nazwany także "Nazwa użytkownika (UID)" przypuszczam że to w home ID użytkownika a password to API-Key żadnych innych możliwości tam nie widzę. Coś chyba nie do końca przetestowaliście.... Co próbuje testowo złożyć zamówienie wywala błąd: "An error occurred while processing your payment. Please try again later."
No powiem, że Home.pl mnie dzisiaj powalił. Zadałem proste pytanie na supporcie. Sami nie wiedzą jak skonfigurować integracje którą sami wprowadzili lol " Niestety nie jestem w stanie udzielić Państwu informacji, gdzie w panelu Klarna należy szukać powyższych danych, ponieważ nie mam dostępu do ich usług." Co najciekawsze mam też odpowiedź od Klarna: Musiało dojść do jakiegoś nieporozumienia, ponieważ Klarna nie współpracuje ze stroną home.pl. Proszę HOME.PL nie ośmieszajcie się tak słabym profesjonalizmem....