Witam, piszę z prośbą o informację do kogo można zwrócić się o naprawę integracji z systemem eNadawca, kontakt przez formularz kontaktowy oraz infolinię nie przyniósł żadnego skutku, sprawa ciągnie się już ponad miesiąc, znalazłem na forum post w którym sprawa znalazła rozwiązanie. Sklep zachowuje się jakby cały czas miał w bazie stare hasło i blokuje tym samym eNadawcę, czyszczenie cache nie pomaga. Proszę o kontakt osobę, która byłaby w stanie pomóc.
@Paweł741 kluczowym w tej sprawie jest wykonanie wszystkich czynności wg. ustalonego schematu. Odnalazłem Twoje zgłoszenie i chociaż jest ono poprawnie przypięte do opiekunów sklepu, to widzę parę nieścisłości. Proszę wykonaj jeszcze raz te same zalecenia i odpowiedz na wiadomość e-mail przesyłając dane: 1. Wyczyszczenie cache'u w panelu sklepu: Konfiguracja->Administracja/system->Pamięć cache . Wylogowanie się z panelu sklepu. 2. Po wykonaniu punktu 1. prosimy o zmianę hasła do enadawcy (TYLKO PO STRONIE panelu ENADAWCY) na zupełnie nowe oraz zgłoszenie się do obsługi enadawcy w celu ustanowienia stałego hasła do usługi. 3. Prosimy następnie o przesłanie drogą mailową nowego hasła do usługi. W ŻADNYM WYPADKU PROSIMY w panelu ClickShop-a nie wprowadzać nowego hasła do enadawcy (przy integracjach). Po wykonaniu tych czynności pracownik home.pl ze swojego poziomu dokona zmiany hasła do enadawcy w samym sklepie, co pozwoli na przywrócenie funkcjonowania całej integracji. Zgłoszenie numer: KDCL-37248-163