Witam. Proszę o informację, kiedy będzie możliwa integracja sklepu z Pocztą Polską, aby móc zaoferować klientom usługę Odbiór w Punkcie 48 (chodzi o możliwość wyboru przez klienta na mapce punktu odbioru). Proszę chociaż o podanie przybliżonej daty (marzec, kwiecień czy maj) ?
@AG-AU Duber wystawiłem zapytanie w tej sprawie do kierownika produktu (FEEDBACK-1073). Wrócę tutaj do tematu, gdy uzyskam informacje zwrotne odnośnie takiej integracji.
Też się tu podepnę żeby śledzić progres - integracja naprawdę potrzebna więc mam nadzieję że niedalekiej przyszłości w końcu będzie wdrożona (bo jeszcze trochę a rok minie)
Informuję, że integracja zostanie na 100% wprowadzona, ale na chwilę obecną nie znamy przybliżonego terminu jej wprowadzenia. Poinformujemy o tym, gdy poznamy terminy aktualizacji.
To trzymam kciuki żeby jak najszybciej! Rok to jednak już trochę długo, więc mam nadzieję że kolejnego nie będziemy musieli czekać
Proszę o informację, czy została już ta integracja wprowadzona ? Jeśli tak, to poproszę o instrukcje jej aktywacji ponieważ nigdzie w systemie nie widzę takiej opcji. Pozdrawiam
Odbiór w punkcie jest już dostępny w standardowej integracji Poczty Polskiej. W celu uruchomienia mapki, należy podać klucz API Google Maps
Proszę o instrukcje po polsku jak uzyskać klucz API google maps, ponieważ link na stronie kreatora strony kieruje na stronę w języku angielskim
@AG-AU Duber 1. krokiem jest zarejestrowanie darmowego triala na okres 1 roku pod tym adresem: https://console.cloud.google.com/fr...zationId&_ga=2.23729789.-693554253.1519385774 2. po założeniu konta przechodzimy na stronę: https://cloud.google.com/maps-platform/ wybieramy get started i konfigurujemy nasz projekt 3. jak projekt zostanie dodany powinniśmy zostać przekierowani na następującą stronę: https://console.developers.google.com/apis/credentials/wizard?api=maps_backend. i postępujemy według załączników.