1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Integracja z zaufane opinie

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika ilirenel, 17 Marzec 2018.

  1. ilirenel

    ilirenel Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    1
    Cześć, nie mam doświadczenia w tym zakresie a zależy mi na następującym:

    Chciałbym dodać do mojego sklepu integrację z zaufane opinie, ale koniecznie w następującej wersji:
    Bardzo bym chciał by informacja i przekazanie danych klienta do ceneo odbywało się wyłącznie po zaznaczeniu przez klienta dodatkowego checkboxa "Zgadzam się na przesłanie informacji .. do ceneo... " który się powinien znaleźć obok checkboxa z akceptacją regulaminu.

    Czy to jest na dziś wykonalne?
     
  2. ilirenel

    ilirenel Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    1
    Chodzi mi dokładnie o cos takiego jak dziś zauważyłem na morele.net
    (zał to screenshot) Untitled.png
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    639
    Docenione treści:
    66
  4. biosklep

    biosklep Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    2
    Proszę nie sugerować się powyższym poradnikiem. Niezależnie od tego czy klient wyrazi zgodę czy nie, to prośba o wystawienie opinii zostanie wysłana do klienta. Informowałem w tej sprawie home.pl, lecz do tej pory problem nie został rozwiązany.

    Skrócę po części problem z powyższym poradnikiem. Umieszczenie kodu w ostatnim kroku koszyka (patrz punkt 6 w poradniku), niestety nie zmienia niczego ponieważ aplikacja z punktu 4 wysyła do klienta prośbę o wystawienie opinii.

    Skrypt z punktu 6, jeśli
    {if additional_2_value == "tak"}
    skrypt wyśle prośbę o opinie,
    jeśli
    {if additional_2_value == "nie"
    skrypt z punktu 4 poradnika wyśle prośbę o wystawienie opinii

    czyli tak czy inaczej, prośba o wystawienie opinii zostanie wysyłana.

    Szukałem rozwiązania w tej sprawie, natomiast obecnie nie ma możliwości decyzji przez klienta chęci wystawienia opinii.

    Problem można łatwo przetestować, wystarczy postąpić zgodnie z poradnikiem, po czym złożyć dwa zamówienia testowe.
    W pierwszym proszę nie zaznaczać zgody na wystawienie opinii, a w drugim zamówieniu ją zaznaczyć. Następnie w panelu opineo należy sprawdzić oba zamówienia. Z informacji opineo będzie wynikać że oba zamówienia oczekują na wysyłkę wiadomości mailowej w celu wystawienia opinii.
     
  5. ilirenel

    ilirenel Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    1
    Dzięki za informacje!

    Zrobiłem tak:
    - dodałem dodatkowe pole formularza (dla mnie id:4)
    - dodałem własną integrację - poniższy kod (zgodny z tutorialem bezpośrednio na ceneo.pl):

    {if additional_4_value == "tak"}
    <script type="text/javascript">
    ceneo_client_email = '{email}';
    ceneo_order_id ='{order_id}';
    ceneo_work_days_to_send_questionnaire = 1;
    </script>
    <script type="text/javascript"
    src="https://ssl.ceneo.pl/transactions/track/v2/script.js?accountGuid=XXXXX">
    </script>
    {/if}

    oczywiście podmieniłem GUID; chwilowo usunąłem informacje o produktach, co nie powinno mieć znaczenia

    Pozostawiłem integrację z Zaufane Opinie (tj. Integracje -> Inne -> Zaufane Opinie) WYŁĄCZONĄ
    i wygląda na to, że to działa.

    Niestety przyznam, że bardzo łatwo zrobić błędy (złe apostrofy, porównanie wartości checkpointa z innym napisem niż "tak", tajemnicze spacje) i nie ma ich jak debugować (przynajmniej ja nie umiem) więc próbowałem do skutku.
     
    Ostatnia modyfikacja: 12 Kwiecień 2018
    Mariusz lubi to.
  6. biosklep

    biosklep Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    2
    @ilirenel Przetestowałem powyższy sposób, niestety bez rezultatu. Zgodnie z raportem od ceneo, mail nie zostaje dołączony do kolejki. Bez znaczenia od wartości checkpointa.

    Sprawdzałeś jak wygląda raport w ceneo? (opineo.pl>wiarygodne opinie > statystyki wiarygodnych opinii > pobierz)
     
  7. ilirenel

    ilirenel Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    1
    troszkę jestem zagubiony bo piszesz o ceneo (zaufane opinie) a wklejasz linki z opineo ;)
    dopiero podpisałem umowy z ceneo i aktywowali mi konto (czekam na maj to sobie spokojnie opcję z prośbą o wystawienie opinii upublicznię) ale w środowisku testowym ceneo wychodzi na to że wszystko działa.

    przyznam nie wiem czemu działa (ale to trochę inna kwestia)
    na pewno nie działa po konfiguracji w sposób jaki proponuje kolega z home.pl

    nawiasem mówiąc, jeśli integracja z tymi systemami to dwie komendy i 10 linijek kodu to troszkę szkoda że my musimy ręcznie to wpisywać ... :(
     
  8. biosklep

    biosklep Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    2
    Ops, racja! Mój błąd.

    Mam na myśli Opineo, a nie Ceneo :) Przepraszam za kłopot!
     
  9. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 050
    Docenione treści:
    300
    @ilirenel dziękuję za opublikowanie wskazówek konfiguracji, zapewne przydadzą się dla "potomnych". Ustawiłem temat na forum jako rozwiązany, jeśli jest gdzieś otwarty wątek odnośnie Opineo, to kontynuujmy go tam.
     
  10. ilirenel

    ilirenel Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    1
    Mam jeszcze prośbę:
    pomożecie mi ze skryptem przekazującym id produktów do zaufane opinie/ceneo?

    wg. wymagań pole ceneo_shop_product_id powinno mieć postać "#1234#4324#7865" gdzie nry to id kolejnych produktów z zamówienia - nie wiem jakiego typu jest products.product_id, i nie wiem gdzie o tym poczytać, ale czy coś takiego jest ok?

    ceneo_shop_product_id = '#'+ {products.product_id}'.join('#');
     

Poleć forum znajomym