1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Integracja z zaufane opinie

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika ilirenel, 17 Marzec 2018.

  1. ilirenel

    ilirenel Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    1
    Cześć, nie mam doświadczenia w tym zakresie a zależy mi na następującym:

    Chciałbym dodać do mojego sklepu integrację z zaufane opinie, ale koniecznie w następującej wersji:
    Bardzo bym chciał by informacja i przekazanie danych klienta do ceneo odbywało się wyłącznie po zaznaczeniu przez klienta dodatkowego checkboxa "Zgadzam się na przesłanie informacji .. do ceneo... " który się powinien znaleźć obok checkboxa z akceptacją regulaminu.

    Czy to jest na dziś wykonalne?
     
  2. ilirenel

    ilirenel Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    1
    Chodzi mi dokładnie o cos takiego jak dziś zauważyłem na morele.net
    (zał to screenshot) Untitled.png
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
  4. biosklep

    biosklep Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    4
    Proszę nie sugerować się powyższym poradnikiem. Niezależnie od tego czy klient wyrazi zgodę czy nie, to prośba o wystawienie opinii zostanie wysłana do klienta. Informowałem w tej sprawie home.pl, lecz do tej pory problem nie został rozwiązany.

    Skrócę po części problem z powyższym poradnikiem. Umieszczenie kodu w ostatnim kroku koszyka (patrz punkt 6 w poradniku), niestety nie zmienia niczego ponieważ aplikacja z punktu 4 wysyła do klienta prośbę o wystawienie opinii.

    Skrypt z punktu 6, jeśli
    {if additional_2_value == "tak"}
    skrypt wyśle prośbę o opinie,
    jeśli
    {if additional_2_value == "nie"
    skrypt z punktu 4 poradnika wyśle prośbę o wystawienie opinii