1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE iPad - składanie zamówień w sklepie

Dyskusja w 'Sklep internetowy Click Shop' rozpoczęta przez użytkownika MałgorzataK, 7 Listopad 2017.

  1. MałgorzataK

    MałgorzataK Spryciarz

    Wiadomości:
    45
    Docenione treści:
    4
    Witam

    Klient zgłosił mi, że na iPadzie nie może złożyć zamówienia. Po włożeniu produktów do koszyka, wybraniu metody płatności i przesyłki klika "Zamów" i nic się nie dzieje.
    Sprawdziłam na swoim sprzęcie (iPad, Safari, iOS 10.3.3) i faktycznie nie można złożyć zamówienia.
    Czy coś mam nie tak ustawione w sklepie (styl standardowy ,nie rwd).

    Małgosia
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 127
    Docenione treści:
    297
    Ciekawe, zgłaszam do sprawdzenia: FEEDBACK-1354
     
  3. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 932
    Docenione treści:
    295
    @MałgorzataK korzystasz w swoim sklepie z szablonu NIERESPONSYWNEGO, czyli niedostosowanego do urządzeń mobilnych. Dodatkowo szablon ten jest zmodyfikowany przez Ciebie, więc nie mamy pewności czy te modyfikacje nie są przyczyną takiego zachowania. Niezależnie od tego, sprawdziliśmy Twój sklep, ale na iPhone 7 Plus (wersja IOS 11.2 beta) i wszystko wydaje się działać - wciśnięcie przycisku "Do koszyka" skutkuje dodaniem pozycji do koszyka. Sprawdzimy to jeszcze na naszym firmowym iPadzie.
     
  4. PawelS

    PawelS eCommerce Team Leader home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    2
    @MałgorzataK sprawdziłem jeszcze raz - dla pewności - działanie Twojego sklepu na dwóch urządzeniach Apple. W przypadku iOS 11.2 (beta3) wersja mobilna (nie klasyczna) działa poprawnie - tzn. kliknięcie przycisku Do koszyka powoduje dodanie przeglądanego produktu do koszyka.
    Jeśli przełączam się na wersję klasyczną (także na iOS 11.2 beta3) i mam standardowy widok sklepu (Twoja zmodyfikowana fioletowa skórka) dodawanie do koszyka także działa.
    Upewnij się proszę jeszcze co do jednej kwestii (postaram się to opisać w miarę jasno ;) ).
    Jeśli przeglądasz sklep na urządzeniu mobilnym i masz właczony widok standardowy sklepu, następnie zrobisz ZOOM (powiększysz) sobie obraz, aby np. przeczytać opis czy lepiej wycelować w przycisk koszyka i klikniesz koszyk.... Zrób zoom out (zmniejsz obraz). Dlaczego? Masz włączoną obsługę koszyka dynamicznego w sklepie (czyli jak dodajesz produkt do koszyka pojawia się okienko z potwierdzeniem), być może nie widzisz po prostu tego okienka, a nie mogąc potwierdzić komunikatu wygląda to tak jak gdyby sklep towaru do koszyka nie dodawał.

    Ufff...masło maślane trochę, ale mam nadzieję, że w miarę wyjaśniłem :)
     
    Grzesiek lubi to.
  5. MałgorzataK

    MałgorzataK Spryciarz

    Wiadomości:
    45
    Docenione treści:
    4
    @PawelS - dodawanie do koszyka jak najbardziej działa. Nie można przejść dalej, czyli złożyć zamówienia. Mam produkty w koszyku, wybieram metodę dostawy i płatności, próbuję przejść dalej i kliknąć przycisk Zamawiam i nic się nie dzieje. Co więcej, jak zmienię ilość produktów w koszyku i kliknę "Przelicz" - też nic się nie dzieje. Kontynuuj zakupy także nie działa.

    Podsumowując - nie działa żaden przycisk.

    Errata - zadziałało przeliczenie, gdy na "klawiaturze iPada" kliknęłam "Idź". PRzycisk zadziałał też przy "Zamawiam", gdy kursor wstawiłam w pole z kodem rabatowym. Rozwiązanie "prawą ręką do lewego ucha" i bardzo nieoczywiste zwłaszcza dla klientów.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 127
    Docenione treści:
    297
    @PawelS pytanie to błąd po stronie szablonu czy taka funkcjonalność w przeglądarce na tablecie? Google wskazuje, że podobna sytuacja spotykana jest na różnych stronach i dotyczy to właśnie urządzeń mobilnych.
     
  7. kolukas

    kolukas Praktyk

    Wiadomości:
    31
    Docenione treści:
    8
    Podłączę się pod temat. Mieliśmy jakiś czas temu identyczne zgłoszenie. Klient właśnie z ipada nie mógł złożyć zamówienia. Identyczna sytuacja. Ostatecznie złożył zamówienie z komputera stacjonarnego. Odpuściliśmy temat, bo testowe zamówienie złożone z iphone przeszło bez problemu. Jakby co mamy sklep w RWD. Może jest jednak jakiś problem.
     
  8. ohandle

    ohandle Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Podpinam się, po zalogowaniu do panelu sklepu na ipadze niemoge zrobić nic. Totalnie nic, ani wejść w produkty ani w zamówienia. Stoi na stronie z wykresem zamówień i kupa
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 127
    Docenione treści:
    297
    @PawelS @PrzemekK o co pytać, jakich danych potrzebujemy aby to zreplikować?
    @ohandle napisz coś więcej o wersji systemu, przeglądarki i urządzeniu.
     
  10. PawelS

    PawelS eCommerce Team Leader home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    2
    Przepraszam, żę odpisuję dopiero teraz... @MałgorzataK prawda jest taka - skórki klasyczne/lekkie tworzone były dawno temu, niezależnie od tego jak bardzo byśmy chcieli - prędzej czy później wyjdzie na to, że w nowszych przeglądarkach coś nie zadziała, a poprawienie tego / dostosowanie po naszej stronie, będzie trudne i czasochłonne. Generalnie - na ten moment sugerowałbym nic nie ruszać, ale po nowym roku warto zastanowić się nad zmianą szaty na RWD - na niej wszystko działa. A jeśli zdecydujesz się np. na zakup gotowej grafiki z naszego sklepu (Konfiguracja -> Wygląd -> Sklep ze stylami) możemy zaproponować dobrą cenę. Wszystkie gotowe style są w pełni responsywne, więc nie będzie problemu z wyświetlaniem sklepu na urządzeniach mobilnych.

    @ohandle @kolukas Potrzebowałbym trochę więcej danych - Jaka wersja iOSa? Jaka przeglądarka (domyślne Safari czy coś innego)? No i czy możecie podać adresy sklepów proszę (może być w PW). Ew. jaki model iPada (w sumie nie ma to większego znaczenia, bo iOS najważniejszy, ale może jednak ...) ?
    O ile w samym panelu administracyjnym wiemy o jednym błędzie (brak możliwości przełączenia się na pełny widok), o tyle kwestia problemu ogólnego z panelem na iPadzie czy przyciskiem Zamawiam w koszyku - jakoś nie kojarzę :/
     
  11. ohandle

    ohandle Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    ios 11 ipad, nie działa przelalaczenie sie na pelny widok ale rowniez nie dziala nic. moge sie tylko zalogoac i koniec. klikam klikam klikam a to stoi w miejscu www.ohandle.pl
     
  12. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    81
    Docenione treści:
    3
    @ohandle powiedz jeszcze proszę, z jakiej przeglądarki korzystasz?
     
  13. ohandle

    ohandle Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Safari, próbowałam tez z Google Chrome ale dzieje się to samo
     
  14. PawelS

    PawelS eCommerce Team Leader home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    2
    @ohandle Sprawdziłem sobie wieczorem na iPad Mini (iOS 11.2) w Safari panel sklepu. O ile rzeczywiście przełączanie na pełny widok adminki nie działa (mamy to zgłoszone, poprawka powinna wskoczyć zaraz po nowym roku) o tyle nie udało mi się powtórzyć tego, o czym piszesz w kwestii przechodzenia między sekcjami panelu.
    Klikam sobie hamburgera w prawym górnym rogu (te 3 kreski poziome), rozwija się lista sekcji panelu, klikam dowolną (Sprzedaż -> Zamówienia) sekcja ładuje się poprawnie. Jak na złość naprawdę nie jestem w stanie uzyskać efektu, o którym piszesz, a testowałem to na 3 różnych sklepach :/
     
  15. ohandle

    ohandle Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    a wejdz w produkty i sprobuj cos z nimi ogarnac... nic nie dziala
     
  16. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    215
    Docenione treści:
    33
    @ohandle faktycznie na wersji iOS 11.2.1 zreplikowałem niedogodność. Wystawiłem zgłoszenie do działu rozwoju aplikacji, aby sprawdzili co jest przyczyną takiego zachowania.
    Numer zgłoszenia: ECOM-627
     
  17. ohandle

    ohandle Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Kiedy zostanie to rozwiązane. Jestem uziemiona bo niemoge wprowadzać produktow
     
  18. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    @ohandle zgłoszenie zostało przyjęte przez dział rozwoju aplikacji i będzie wdrożona odpowiednia poprawka. Na chwilę obecną nie znamy dokładnej daty jej wprowadzenia, ale podejrzewam, że będzie to raczej luty.
     
  19. ohandle

    ohandle Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Jest już luty a to dalej nie działa. Jestem w czarnej dup.... bo niemam kompa ani laptopa i niemoge dodawać produktów do sklepu bo na ipadzir ani iPhonie nie działa... najwidoczniej pozostaje mi inna paltforma
     
  20. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    @ohandle skontaktowałem się z Działem Rozwoju Aplikacji i poprawka będzie wdrażana, ale dalej nie znamy określonej daty wdrożenia. Wiemy, że jest to dla Ciebie wielka niedogodność, ale prosimy o cierpliwość.
     

Poleć forum znajomym