1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Jak wykonać aktualizację sklepu?

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Beata, 23 Maj 2018.

  1. Beata

    Beata Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    3
    Witam, co jakiś czas sklep Click Shop jest aktualizowany. Aktualizację trzeba samemu wykonać, ale nigdzie nie znalazłam skrupulatnej instrukcji jak trzeba ją wykonać, chodzi mi o opis dla laika (jak co i gdzie) :). Jeśli temat został już poruszony proszę o przesłanie linka.
    Dziękuję :)
     
  2. Emilian

    Emilian Początkujący Moderator forum

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    1
    Aktualizacja na naszych sklepach wykonuje się automatycznie. Samodzielnie nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności :)
     
  3. Beata

    Beata Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    3
    Dziękuję za odpowiedź :)
     
  4. akkir

    akkir Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Ale wszystko będzie działać, jak przed aktualizacją czy trzeba spodziewać się kłopotów? Właśnie staję przed problemem czy aktualizować czy nie ruszać, bo może się coś zepsuć ;)
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 587
    Docenione treści:
    328
    Aktualizacja wykonywana jest automatycznie, dotyczy mechanizmów sklepu oraz bazowych szablonów skórek.

    Jeśli aktualizacja jest bardziej zaawansowana, na stronie pomoc.home.pl/komunikaty dodajemy poza info o aktualizacji także pliki DIFF. W skrócie pliki te obrazują, jakie zmiany wprowadzamy w szablonach skórek (bazowych) i jakie ty też powinieneś wprowadzić.

    Po co ta informacja? Dlatego, że po aktualizacji sklepu mogą pojawić się nowe lub zmienić aktualne wybrane funkcje (chociażby nowy przycisk). Jeśli korzystasz z szablonów modyfikowanych, np. skórek sklepu, ich kopii, to aktualizacja nie zmieni Twojej skórki. Ale to też oznacza, że Twój szablon może nie zadziałać z aktualną wersją sklepu (rzadko spotykana sytuacja, ale nie wiemy też jak daleko idące modyfikacje w szablonie zostały wprowadzone). Wtedy bazując na plikach DIFF możesz np. skopiować zmiany lub przekazać je do autorów skórki aby je zaimplementowali do Twojego szablonu tak, aby w pełni działał z aktualnym mechanizmem sklepu.

    To jest jedyne co może "pójść nie tak" podczas aktualizacji.

    Nie ma odwrotu od aktualizacji ani nie możesz jej zatrzymać.

    @LukaszC popraw mnie jeśli skłamałem :)
     
  6. akkir

    akkir Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Boże. To ja się przestraszyłam, bo nie wiem z czym się te DIFFy je. Nie mam pojęcia, jakiego rodzaju to są pliki i co się z nimi robi. Jeśli będę potrzebować pomocy to ile mnie to może kosztować?

    To proszę nie róbcie za często aktualizacji, bo to bardzo stresuje :) (Dopiero udało mi się zrobić tak, że działa a za chwilę znów może nie działać? Eh życie ;)
     

Poleć forum znajomym