1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Jak zablokować sortowanie produktów

Dyskusja w 'Zmiana wyglądu sklepu i edycja zaawansowana' rozpoczęta przez użytkownika Gosia, 23 Marzec 2015.

  1. Gosia

    Gosia Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    1
    Witam. Proszę o pomoc w ustawieniu sortowania produktów na stronie. W jednej kategorii mam 5 produktów, które powinny być ułożone w określonej kolejności (nie jest to kolejność alfabetyczna, ani względem ceny). Nie pomaga ustawianie priorytetów i wpisywane kolejnego kodu produktu. Próbowałam dodać numer do nazwy produktu, ale po tej zmianie sortując produkty A-Z lub Z-A widok jest taki sam: pierwszy jest z numerem 5, potem 4 itd., dopiero sortując względem ceny rosnąco mam oczekiwaną kolejność - jest to też kolejność dodawania przeze mnie produktów do kategorii (cena wszystkich produktów jest taka sama). W panelu administratora w ustawieniach kategorii mam w tabelce produktów kolumnę „kolejność”, ale jest ona pusta, a kliknięcie „edytuj” przenosi do edycji produktu, gdzie nie mam możliwości ustawienia kolejności.
    W jaki sposób mogę zablokować sortowanie domyślne, a najlepiej również wyłączyć możliwość zmiany sortowania przez klienta?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Sprawdziłem to w sklepie testowym, zajrzałem też na stronę sklepu, który wskazałaś w profilu konta na forum.

    Jestem przekonany, że jest to kwestia priorytetów, ale proszę, sprawdź to jeszcze raz. Warto pamiętać o jednej zasadzie, im wyższy priorytet, tym wyższa pozycja na liście. Detox powinien więc mieć priorytet 5, Hydro 4, Fat 3... i wtedy na liście Detox będzie pierwszy, Hydro drugi, Fat trzeci...

    Po zapisaniu zmian i powrocie na stronę sklepu, koniecznie użyj F5 lub Ctrl + F5 na klawiaturze. Daj znać jak poszło, będziemy szukali dalej rozwiązania.
     
  3. Gosia

    Gosia Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    1
    Dziękuję za szybką odpowiedź. Wprowadziłam zmiany w ustawieniach priorytetów i teraz produkty wyświetlają się we właściwej kolejności :)
     
    Grzesiek lubi to.

Poleć forum znajomym