Czekaliśmy na ten dzień dosyć długo, ale udało się. Dziś liczba użytkowników forum, przekroczyła 300 osób. 300 którzy przebrnęli przez proces rejestracji konta i postanowili dołączyć do nas. Wszystkim, którzy już się odezwali, oraz tym którzy jeszcze się zastanawiają, dziękujemy. No i oczywiście... zapraszamy do dyskusji! Pozdrawiamy, zespół home.pl
Forum rośnie w siłę, takim tempem niedługo możemy oczekiwać 500, a potem 1000 użytkowników czego wszystkim życzę. Czym więcej użytkowników tym większa ilość ważnych informacji na forum.
Będziemy działali z promocją forum. Cieszy nas bardzo zainteresowanie szczególnie Click Shopem i tematami z nim związanymi. Chcielibyśmy aby forum odpowiadało potrzebom klientów, uzupełniało zakres wsparcia konsultantów ale także wnosiło coś nowego. Ta wiedza zostanie z nami na długo, w przeciwieństwie do licznych rozmów, po których często zaczyna się temat od nowa, tyle że z kolejnym klientem. No forma pisana, która jest wygodniejsza w tłumaczeniu zagadnień technicznych, analizy skryptów itp. Musimy jednak pamiętać, że jest to jednak forum dyskusyjne, a więc wszyscy uczestniczymy w dyskusji. Jako home.pl nie jesteśmy tu jedynym źródłem informacji, a ze względu na specyfikę pytań (w tym pytań wykraczających poza zakres naszego wsparcia, jako firmy, np. cloudflare) możemy także całkowicie zrezygnować z odpowiedzi, na rzecz bardziej doświadczonych użytkowników. Dzięki temu nie zamykamy się, jak widać po Tobie @TheL znasz wiele patentów czy narzędzi, o których korzystaniu nawet nie pomyślałem wcześniej. Pomijam brak czasu
Właśnie dzięki doświadczeniu użytkowników można wnieść coś nowego. Każdy pracuje z innymi systemami/skryptami, rozwiązuje swoje problemy, a dzieląc się doświadczeniami można zbudować dużą bazę wiedzy. Ja staram się opisywać tematy które w danej chwili mnie dotyczą
Gratuluję 300 użytkowników. Proponuję na tą chwilę usunąć jeden element z forum. Jak jest box w stylu statystyki w sekcji "Aktywni użytkownicy" obecnie widzimy: "Online: 37 (zalogowani: 5, gości: 30, robotów: 2)" Moim zdaniem te ostatnie "robotów" nie jest potrzebne, no chyba, że w celu wyłapywania owych robotów z aktualnych logów serwera strony forum i dopisywanie do listy, żeby było cały czas "zero")
Jesteśmy z IT, lubimy roboty. To nasze roboty. Ulubione Rozumiesz? Ulubione! Kac Vegas jakby ktoś pytał Dzięki za sugestie, masz rację, nie wiem co one tam robią. Podeślę temat do @Mariusz Sprawdzimy, bo kiedyś pokazywały 2, a teraz 0 pewnie się zepsuło
Jak pisałem posta to pokazywał 2 a chwilę wcześniej, jak przymierzałem się do pisania posta pokazywał "0" ...więc pewnie google boty latają po forum, bo lubią czytać error 403
...ale robociki w sensie googlebot-ów robią duży "syf" w logach serwera. Ja wolę innego typu roboty, a raczej automaciki (przypominajki o wygasających usługach, rejestracja domeny, przedłużenie domeny, zmiana we whois serwerów DNS ...na home.pl). Tego typu automaciki mogą na moją skrzynkę słać wiadomości ile wlezie
Kurczę pieczone, a właśnie pracujemy nad aplikacją do powiadamiania o promocjach, ale tego nie wymieniłeś. Przerywamy projekt! No tak, tylko jak się trochę usług nazbiera to i powiadomień robi się sporo. Ale dzięki, pocieszyłeś nas. Przekazałem sugestie aby wzmocnić automaty... więcej powiadomień
@Grzesiek automaty powinny informować częściej o wygasających usługach niż standardowe: 90, 60, 30, 15, 7, 3, 1 dni. Naprawdę - częściej jest w modzie.
Z doświadczenia wiem, że nie każdy lubi jak mu się tak często o czymś przypomina, a tym bardziej jeśli to jest przypomnienie niepotrzebne (np. rezygnacja z usługi). Jako rozwiązanie mogłaby być możliwość ustawienia czasu przypomnienia przez użytkownika (np. przypomnij na X dni przed końcem albo o wybranej dacie) lub możliwość oznaczania usług do rezygnacji z automatycznym wyłączeniem powiadomień dla nich. Tylko co na to przyszłość? EDIT: coś tego typu jest w niektórych programach z przypomnieniem o aktualizacji - można wybrać całkowite ignorowanie aktualizacji lub przypomnienie później. IMO chyba byłaby to najlepsza opcja, tylko czy to jest wykonalne przy tego typu usługach?