1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

"Już teraz wypróbuj nowy panel Home i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy"

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Click Shop user, 17 Wrzesień 2020.

?

Jak odnalazłeś się w nowym panelu sklepu?

Poll closed 6 Listopad 2020.
  1. Doskonale, teraz pracuje mi się łatwiej i przyjemniej

    0 głos(ów)
    0,0%
  2. Pomocy! Gdzie podziało się stare menu?

    100,0%
  1. Click Shop user

    Click Shop user Stały bywalec

    Wiadomości:
    35
    Docenione treści:
    6
    Dziś przywitał mnie komunikat o nowym panelu administracyjnym sklepu:
    Screenshot_2020-09-17 Panel Administracyjny.png

    Byłem w nim dłuższą chwilę ale dość szybko kliknąłem "wróć do starego panelu" bo miałem do wykonania codzienne zadania związane z prowadzeniem sklepu.
    Zacząłem szukać informacji o tej niespodziance.
    Na infolinii dowiedziałem się, że za kilka tygodni stary panel zostanie zastąpiony nowym.
    Jeszcze trzęsę się z nerwów.
    Błagam Was w imieniu wszystkich starych klientów - zostawcie możliwość wyboru i pozostania w starym, dobrze działającym panelu, którego tak długo się uczyliśmy, a który tak długo szlifowaliście!!!

    Dawno temu zmieniliście panel administracyjny wszystkich usług w home.pl
    Do dziś nie potrafię się w nim połapać i nikt mi nie wciśnie kitu o jakiejkolwiek jego intuicyjności.
    Na dodatek część usług pozostała w starym panelu i (od chyba 2 lat) nie może zostać przeniesiona do nowego, więc kiedy jest potrzeba, skaczę sobie między nimi...

    Nie róbcie nam tego co MS zrobił zastępując klasyczny pulpit windowsa jakimiś kaflami w Windowsie 8, co spowodowało paraliż firm, które nowy system sobie zafundowały.

    Nie róbcie tego samego błędu, który permanentnie popełniają banki, totalnie zmieniając architekturę panelu, doprowadzając tym swoich klientów do szału.

    Ja wiem, że nowym jest to obojętne, bo kiedy zwiążą się z Wami, zaczną uczyć się administrowania usługami i sklepem dokładnie tak jak robiliśmy to my na początku współpracy.
    Ale ja nie chcę przechodzić tego długiego i bolesnego procesu ponownie!

    Proszę o poważne traktowanie nas - "starych klientów" i błagam, nie podkładajcie nam nóg w pracy.

    Z poważaniem - Robert
     
  2. cndukat

    cndukat Bywalec

    Wiadomości:
    18
    Docenione treści:
    1
    Dołączam się do prośby, nowy panel jest mało czytelny i mało przydatny, przypominam że my na nim pracujemy po kilka godzin dziennie a w nowym jest wszystko pomniejszone nie widać kolorów płatności przy monitorze 15 cali to masakra nic nie można odczytać :( Zostawcie nam ten co jest bo mam wrażenie że robił to ktoś kto nie pracuje zawodowo po 10 godzin na panelu i nie realizuje zamówień :(

    W starym panelu mam wszystko na ekranie

    panestary.jpg

    W nowym mam niepotrzebne zdjęcia i żeby spakować paczkę muszę przewijać :( mało widoczne statusy zamówień :( i pewnie więcej znajdzie się mało przyjaznych i potrzebnych udogodnień :(

    nowypanel.jpg
     
    Ostatnia modyfikacja: 17 Wrzesień 2020
  3. PapaZuluAT

    PapaZuluAT Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    3
    Dodałbym do tego, że od kilku dni, aby wydrukować zamówienie muszę się sporo naklikać, zaznaczać jakieś opcje, których nie chcę na wydruku itp. I tak przy każdym zamówieniu. A było tak cudownie - jeden klik i już miałem wydruk.... Przywróćcie możliwość drukowania zamówień jednym kliknięciem. Opcje wydruku niech będą przeniesione do ustawień!.

    pozdrawiam
    Wojtek
     
  4. PapaZuluAT

    PapaZuluAT Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    3
    O, dzisiaj znów jest tak jak było kiedyś :) Dziękuję!
     

Poleć forum znajomym