1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Kilka błędów, certyfikat, usługa Wordpress WWW

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika JakubLW, 14 Wrzesień 2017.

  1. JakubLW

    JakubLW Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    1
    Witam,

    Postanowiłem przetestować u Państwa konto Wordpress SSD, sam proces rejestracji, przyjemny dla użytkownika, jednak troszkę dalej zaczęły się delikatne kłopoty.

    Przypisałem domenę zewnętrzną, do konta, wszystko poszło OK.

    Jednak wczoraj zamawiałem hosting Wordpress SSD, a dzisiaj już mam tylko 108 ważności konta. Kolejnym błędem jest ilość zajętego miejsca, w panelu usługi WWW widzę, że mam zajęte 0% powierzchni, jednak kiedy wejdę w szczegóły serwera, zajętości mam już 10%, przy tej samej ważności usługi - 108dni.
    błąd 2 - ilość miejsca zajętego.PNG błąd 1 - czas trwania serwera.PNG


    Kolejnym błędem jest to, że po zamówieniu certyfikatu, podaniu maila do wysyłki, widziałem okienko, że mail został wysłany, jednak po odświeżeniu tego widoku otrzymałem błąd 503. błąd po odświeżeniu zamówienia certyfikatu.PNG

    Sam proces instalacji certyfikatu na serwerze, również nie przebiega do końca prawidłowo, gdyż ja jako użytkownik nie wiem, że coś poszło nie tak , certyfikat można instalować w nieskończoność, a mimo to on nie działa, użytkownik nie wie dlaczego certyfikat 1.PNG certyfikat 2.PNG

    Jeśli chodzi o certyfikat to domyślam się, że może jeszcze nie został w pełni zarejestrowany, bo wybierając usługę przy instalacji, w liście rozwijanej jest ona oznaczona na czerwono. Jednak nie jest to do końca jasna sprawa dla zwykłego śmiertelnika, który pierwszy raz ma styczność z SSL

    Pozdrawiam.
     

    Załączone pliki:

    Ostatnia modyfikacja: 14 Wrzesień 2017
  2. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    Powyższa kwestia została zgłoszona do naszego zespołu (numer sprawy: QABETA-940). Wrócę tutaj na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne na ten temat.

    [​IMG]
     
  3. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    Powyższa kwestia została zgłoszona do naszego zespołu (numer sprawy: QABETA-941). Wrócę tutaj na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne na ten temat.

    [​IMG]
     
  4. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    Powyższa kwestia została zgłoszona do naszego zespołu (numer sprawy: QABETA-943). Wrócę tutaj na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne na ten temat.

    [​IMG]
     
  5. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    @JakubLW w przypadku błędu czwartego odnośnie brakującego tłumaczenia na forum, to wskazane przez Ciebie tłumaczenie zostało już poprawione na: "Ten użytkownik nie dodał jeszcze żadnej treści na forum".
     
  6. kcieslak

    kcieslak Specjalista

    Wiadomości:
    265
    Docenione treści:
    67
  7. LorK

    LorK Zdobywca

    Wiadomości:
    826
    Docenione treści:
    81
    to znaczy, że zgłaszający nie czytał regulaminu :)
     
  8. JakubLW

    JakubLW Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    1
    Czytał, nie czytał, ale jak założyłem konto pojawiła się informacja, że mam dostępnych 365 dni, a dzień później 105, tak czy inaczej tak być nie powinno :)

    PS. Dzisiaj nadal mam 105 dni dostępnych :)
     
  9. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    Dodałem do zgłoszenia: QABETA-940 informacje, że ważność konta nie została nadal odświeżona, np. z 105 dni na 104. @JakubLW proszę wyślij mi w wiadomości prywatnej nazwę Twojego konta, na którym testujesz platformę beta.home.pl, chcę ją dodać do zgłoszenia, aby nasi specjaliści mogli to zweryfikować.
     
  10. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    @JakubLW

    1. Certyfikat został zainstalowany - pod adresem Twojej domeny "zgłasza się" certyfikat SSL. Czy możesz to zweryfikować, bo wygląda na to, że proces instalacji się udał. Może nie ma włączonego wymuszania połączenia szyfrowanego na swojej stronie? Jeśli korzystasz z WordPressa, to można do niego doinstalować specjalną wtyczkę, którą zawsze będzie wymuszała połączenie szyfrowane, czyli przez https://

    2. Podczas instalacji certyfikatu SSL pojawia się komunikat na czerwono (pojawia się tuż po wejściu w "Zainstaluj certyfikat" - będziemy poprawiać ten błąd w najbliższym czasie).

    3. Gdy tylko w zakładce: "certyfikaty SSL" -> "wybrany certyfikat" pojawia się przycisk "Pobierz certyfikat" oznacza to, że certyfikat został już poprawnie wydany i jest aktywny (oznacza to też, że można przejść do jego instalacji - nic więcej nie będzie już robione przez instytucję certyfikującą).
     
  11. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    @JakubLW

    Serwer zarejestrowany został w promocji dotyczącej testowania nowej platformy beta.home.pl, więc usługę będziesz mógł testować bezpłatnie do końca roku. Zmiana ważności jest spowodowana tym, że po zarejestrowaniu każdej usługi ma ona ustawianą ważność na pełen rok, a następnie kilka razy dziennie aktywowany jest mechanizm CRON, który sprawdza wszystkie nowo-zarejestrowane usługi w tej promocji i ustawia im ważność do dnia 2017-12-31.
     
  12. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    @JakubLW

    Co do drugiej kwestii - to jest problem znany, wygląda on tak, że jak wejdziemy do zakładki "Hosting", to początkowo pojawiają się prawidłowe wartości, ale po chwili wszystkie "suwaki" lecą na 0%. Mamy wystawione na to zgłoszenie do programistów zajmujących się rozwojem nowej platformy beta.home.pl (numer naszego wewnętrznego zgłoszenia ONEAPS-846).
     
  13. LorK

    LorK Zdobywca

    Wiadomości:
    826
    Docenione treści:
    81
    to może lepiej domyślnie ustawiać wartość w stylu "Informacja ta będzie dostępna w przeciągu 12h od zarejestrowania"? Czy coś podobnego.
     
  14. JakubLW

    JakubLW Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    1
    Lub od razu ustawiać prawidłową wartość, bo chyba na kontach BETA wszyscy mają ważność do końca roku, jednakże to tylko beta, ważne żeby w wersji finalnej pokazywało dobrze.


    Jak najbardziej, certyfikat działa już poprawnie.
     
  15. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    W wersji finalnej ważność usług będzie ustawiana natychmiast prawidłowo.
     
  16. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    Nie udało nam się zreplikować wskazanej sytuacji. Najprawdopodobniej zostało to wyprowadzone podczas ostatnich aktualizacji. Jeśli jednak sytuacja się powtarza, to proszę o podanie konkretnych kroków jakie zostały wykonane wraz z ID klienta. Najbardziej prawdopodobne jest jednak to, że błąd ten został już wyprowadzony.
     

Poleć forum znajomym