Witam, Postanowiłem przetestować u Państwa konto Wordpress SSD, sam proces rejestracji, przyjemny dla użytkownika, jednak troszkę dalej zaczęły się delikatne kłopoty. Przypisałem domenę zewnętrzną, do konta, wszystko poszło OK. Jednak wczoraj zamawiałem hosting Wordpress SSD, a dzisiaj już mam tylko 108 ważności konta. Kolejnym błędem jest ilość zajętego miejsca, w panelu usługi WWW widzę, że mam zajęte 0% powierzchni, jednak kiedy wejdę w szczegóły serwera, zajętości mam już 10%, przy tej samej ważności usługi - 108dni. Kolejnym błędem jest to, że po zamówieniu certyfikatu, podaniu maila do wysyłki, widziałem okienko, że mail został wysłany, jednak po odświeżeniu tego widoku otrzymałem błąd 503. Sam proces instalacji certyfikatu na serwerze, również nie przebiega do końca prawidłowo, gdyż ja jako użytkownik nie wiem, że coś poszło nie tak , certyfikat można instalować w nieskończoność, a mimo to on nie działa, użytkownik nie wie dlaczego Jeśli chodzi o certyfikat to domyślam się, że może jeszcze nie został w pełni zarejestrowany, bo wybierając usługę przy instalacji, w liście rozwijanej jest ona oznaczona na czerwono. Jednak nie jest to do końca jasna sprawa dla zwykłego śmiertelnika, który pierwszy raz ma styczność z SSL Pozdrawiam.
Powyższa kwestia została zgłoszona do naszego zespołu (numer sprawy: QABETA-940). Wrócę tutaj na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne na ten temat.
Powyższa kwestia została zgłoszona do naszego zespołu (numer sprawy: QABETA-941). Wrócę tutaj na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne na ten temat.
Powyższa kwestia została zgłoszona do naszego zespołu (numer sprawy: QABETA-943). Wrócę tutaj na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne na ten temat.
@JakubLW w przypadku błędu czwartego odnośnie brakującego tłumaczenia na forum, to wskazane przez Ciebie tłumaczenie zostało już poprawione na: "Ten użytkownik nie dodał jeszcze żadnej treści na forum".
Z tym 0% to może być powiązane z tym zgłoszeniem: https://forum.home.pl/threads/dziwne-odswiezenie-ilosci-wolnego-miejsca.2210/ A 108 dni dlatego, że beta jest tylko do końca roku.
Czytał, nie czytał, ale jak założyłem konto pojawiła się informacja, że mam dostępnych 365 dni, a dzień później 105, tak czy inaczej tak być nie powinno PS. Dzisiaj nadal mam 105 dni dostępnych
Dodałem do zgłoszenia: QABETA-940 informacje, że ważność konta nie została nadal odświeżona, np. z 105 dni na 104. @JakubLW proszę wyślij mi w wiadomości prywatnej nazwę Twojego konta, na którym testujesz platformę beta.home.pl, chcę ją dodać do zgłoszenia, aby nasi specjaliści mogli to zweryfikować.
@JakubLW 1. Certyfikat został zainstalowany - pod adresem Twojej domeny "zgłasza się" certyfikat SSL. Czy możesz to zweryfikować, bo wygląda na to, że proces instalacji się udał. Może nie ma włączonego wymuszania połączenia szyfrowanego na swojej stronie? Jeśli korzystasz z WordPressa, to można do niego doinstalować specjalną wtyczkę, którą zawsze będzie wymuszała połączenie szyfrowane, czyli przez https:// 2. Podczas instalacji certyfikatu SSL pojawia się komunikat na czerwono (pojawia się tuż po wejściu w "Zainstaluj certyfikat" - będziemy poprawiać ten błąd w najbliższym czasie). 3. Gdy tylko w zakładce: "certyfikaty SSL" -> "wybrany certyfikat" pojawia się przycisk "Pobierz certyfikat" oznacza to, że certyfikat został już poprawnie wydany i jest aktywny (oznacza to też, że można przejść do jego instalacji - nic więcej nie będzie już robione przez instytucję certyfikującą).
@JakubLW Serwer zarejestrowany został w promocji dotyczącej testowania nowej platformy beta.home.pl, więc usługę będziesz mógł testować bezpłatnie do końca roku. Zmiana ważności jest spowodowana tym, że po zarejestrowaniu każdej usługi ma ona ustawianą ważność na pełen rok, a następnie kilka razy dziennie aktywowany jest mechanizm CRON, który sprawdza wszystkie nowo-zarejestrowane usługi w tej promocji i ustawia im ważność do dnia 2017-12-31.
@JakubLW Co do drugiej kwestii - to jest problem znany, wygląda on tak, że jak wejdziemy do zakładki "Hosting", to początkowo pojawiają się prawidłowe wartości, ale po chwili wszystkie "suwaki" lecą na 0%. Mamy wystawione na to zgłoszenie do programistów zajmujących się rozwojem nowej platformy beta.home.pl (numer naszego wewnętrznego zgłoszenia ONEAPS-846).
to może lepiej domyślnie ustawiać wartość w stylu "Informacja ta będzie dostępna w przeciągu 12h od zarejestrowania"? Czy coś podobnego.
Lub od razu ustawiać prawidłową wartość, bo chyba na kontach BETA wszyscy mają ważność do końca roku, jednakże to tylko beta, ważne żeby w wersji finalnej pokazywało dobrze. Jak najbardziej, certyfikat działa już poprawnie.
Nie udało nam się zreplikować wskazanej sytuacji. Najprawdopodobniej zostało to wyprowadzone podczas ostatnich aktualizacji. Jeśli jednak sytuacja się powtarza, to proszę o podanie konkretnych kroków jakie zostały wykonane wraz z ID klienta. Najbardziej prawdopodobne jest jednak to, że błąd ten został już wyprowadzony.