W TRAKCIE Kilka pytań na dzień dobry

Dyskusja w 'Zmiana wyglądu sklepu i edycja zaawansowana' rozpoczęta przez użytkownika Piotreo, 10 Kwiecień 2017.

  1. Piotreo

    Piotreo Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    3
    Dzień dobry,
    gdyby ktoś był uprzejmy odpowiedzieć na kilka pytań, bardzo by mi pomógł.

    1. Jak zwęzić lewą kolumnę. Mając oczywiście na uwadze RWD, czyli nie na stałe w px, a jakoś procentowo, etc. W menu mam bardzo krótkie nazwy i zagnieżdżenie jest tylko do drugiej pozycji, szkoda miejsca i głupio wygląda

    2. Produkty powiązane na stronie produktu. Wyświetlane są w formie "widoku pełnego", czy można zrobić, aby lista była wyświetlana w formie "widoku ze zdjęciem", czyli normalnie, kafelki. Aha i gdzie można ustawić ilość wyświetlanych produktów powiązanych?

    3. Na liście produktów, standardowo w formacie kafelkowym, czyli "widok ze zdjęciem":

    a) są duże puste miejsca między miniaturką zdjęcia a tytułem, ceną. Da się to ścieśnić trochę, jak?
    b) jak wyśrodkować zdjęcie w miniaturce, niektóre zdjęcia nie są kwadratowe a prostokątne (szerokie) i wyrównanie jest górne niestety
    c) jak zwiększyć czcionkę ceny? I od razu, jak zwiększyć czcionkę ceny na stronie produktu?

    4. Jak zrobić, aby pojawił się znacznik "promocja" na LIŚCIE produktów promowanych?

    5. Rabaty:

    a) jak zrobić rabat z automatu dla tych co polubią fanpage?
    b) jak zrobić rabat progowy, ale nie od wartości zamówienia, a od ilości (odmiennych) zakupionych produktów?
    c) jak zrobić rabat za polecenie, kiedy ktoś zarejestruje się i zrobi zakupy z polecenia?

    6. Moduł FB. Da się jakoś zrobić, aby był na cała szerokość kolumny środkowej?

    7. I ostatnie, koszt wysyłki. Jak zorganizować w sytuacji, kiedy w niewielkim asortymencie, bo ok 3-4 tyś jest wiele różnych kosztów dostawy, powiedzmy 50 różnych. Utworzyć 50 odpowiadających gabarytów (o nazwie np 12zł, 15zł, 25zł, 65zł, 180zł) i tyle samo różnych rodzajów Dostaw i podpiąć każdą do gabarytu?

    Z góry dziękuję za pomoc,
    pzdr, Piotr
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    @Piotreo adres strony WWW poprosimy, aby każdy mógł coś odpisać. A ja już sprawdzam na ile mogę Ci pomóc.
     
  3. Piotreo

    Piotreo Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    3
    Dzień dobry,
    dziękuję bardzo, strona raczej nie jest wymagana do tych pytań, a jest na niej bałagan też.
    Nie rozbijałem też tych pytań na poszczególne wątki, mimo takiego zalecenia forum, wyszukiwarka indeksuje treści też.
    Ale mogę zrobić osobne tematy jak trzeba.

    Pzdr, Piotr
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Nie każdy korzysta z RWD i niektórzy mają wprowadzone własne modyfikacje, dlatego pracujemy na szablonach klienta aby przekazywać Ci konkretne rozwiązania a nie strzelać.

    Jesli chodzi o wszystkie modyfikacje wyglądu, możesz zacząć od:

    https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/wprowadzenie-do-edycji-zaawansowanej-skorki-sklepu-click-shop/

    1.

    Kod:
    .s-row .s-grid-3 {
        width: 240px;
    }
    2. Z tego co pamiętam nie da się, przekazałem pytanie do opiekuna czy wprowadzał jakieś modyfikacje w tym temacie.
    3. Patrz link na górze.
    4. Screen poproszę z wizualizacją dokładnie które pole/moduł. Polecane?
    5. Z tego co pamiętam, brak powiązania fanpage ze sklepem. Pytanie kieruję do opiekuna jak to rozwiązali inni klienci jeśli mamy takie info.
    6. Moduł Facebook - lubię to? Jak wygląda to w tej chwili u Ciebie.
    7. Doprecyzuj dokładnie schemat dostawy. gabaryty są jedyną z opcji przypisywania konkretnych produktów z konkretnymi formami dostawy, ale metod na konfigurację jest znacznie więcej, progi, waga, wartośc, ilość, + mix tego wszystkiego z gabarytami + mix sytuacji w których klient zamawia produkt X z 1 gabarytem i Y z 10 gabarytem. Też trzeba to obsłużyć. Napisz coś więcej.
     
  5. Piotreo

    Piotreo Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    3
    Witam i dziękuje za odpowiedź,
    szczególnie, że odpowiedź jest z Home team.
    Sklep bez RWD to już przeszłość. Jak ktoś nie przeszedł w szablonie to niestety, jest ból.

    1. Dzięki za 1. będziemy testować jutro

    2. Co do 2. to kurcze, fajnie by było, bo obecna lista produktów powiązanych, mija się z celem. Kto ją chce przewijać :/ Sam powiedz. Lepsza jest w formie zwykłych kafelków, czyli "widoku ze zdjęciem". I jeszcze aby można było ustalić ile tych ofert jest wyświetlanych. To takie proste sprawy, bo cały sklep jest mega fajny. Już nie piszę o cross selling (a szkoda). Ale te produkty powiązane to też jest, PODSTAWOWĄ w sklepie internetowym.

    4. Jak wypromujesz niektóre produkty i wchodzisz w menu kategorii, to wyświetlają się te niektóre produkty w promocji ze znacznikiem "promocja" tak? To samo fajnie by było zrobić, aby na LIŚCIE wypromowanych produktów (moduł) każdy miał ten znacznik, jest to pożądany efekt. To może tylko chwilka w kodzie :/

    6. Moduł FB Lubie to wygląda tak jak u wszystkich. Jak go wsadzisz w środkową kolumnę, to on jest z lewego boku, pusta przestrzeń z prawej stronie. Sądzę, że ten moduł tylko "nadaje się" na kolumny boczne, a szkoda. Da się go "rozpłaszczyć" na cała kolumnę środkową (nie każdy na stronie głównej ma widok 3 i 2 kolumn).

    7. Co do dostaw
    Tu nie chodzi o gabaryty i o wagę itd itd.
    Mamy przypisany i już zdefiniowany koszt dostawy do danego produktu.
    I bez względu na to ile ktoś produktów kupił - jeden koszt dostawy musi być i nie suma wszystkich kosztów dostaw każdego produktu.
    Ma być brany JEDEN najwyższy koszt dostawy w zamówieni zbiorczym.
    To raczej prosty schemat np w Allegro.
    A jak to zrobić w Click Shop?

    Dziękuje,
    pzdr, Piotr.
     
    Ostatnia modyfikacja: 10 Kwiecień 2017
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Piotreo - sugeruję sprawdzenie również naszej oferty:
    Natomiast najbardziej aktualną listę gotowych szablonów znajdziesz w panelu administracyjnym sklepu, w sekcji 'Konfiguracja -> Wygląd -> Sklep ze stylami graficznymi'. Szablony są bardzo dobrej jakości oraz powinny spełnić wymagania co do estetyki oraz wyglądu sklepu.

    Mogę zaproponować przesłanie w ramach wiadomości prywatności kodu rabatowego (-100zł) na szablony graficzne do sklepu Click Shop.

    Z mojej strony, spróbuję przysiąść do utworzonego przez Ciebie tematu w tym tygodniu. Dzisiaj nie dam rady... ale może inni użytkownicy forum będą w stanie Tobie pomóc.
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Przepraszam, że tak pojedynczo, ale wracając do punktu 7 wydaje mi się że trochę sam komplikujesz formę dostawy uściślając ją mocno per konkretne produkty, ale ok. Masz np. 10 produktów i 10 dostaw, powiedzmy 5, 6, 7... 15 zł
    Kolejnym krokiem w Twojej sytuacji było by dodanie schematu typu 11 dostawa i tu obsługa np. gabaryt 1, gabaryt 2 = cena dostawy, potem 12 dostawa, gabaryt 3 i 4, potem 1 i 3 itd. robi się tego bardzo dużo.

    Możesz dodać jedną, 11 dostawę, która przykładowo obsługuje wszystkie 10 gabarytów i kosztuje 15 zł. tylko że wtedy zakup produktu 1 i 2 (5 i 6 zł dostawa) da 15 zł a nie 6 (czyli najwyższy dostępny koszt).

    Dokładnie tak samo działa to na allegro przy czym tam definiujesz np. + 1 sztuka daje + 50 groszy lub jak wspomniałeś, najwyższy koszt dostawy (jest faktyczna taka opcja) ale... i ona musi mieć aktywną opcję obsługi X sztuk produktu, bo jeśli nie zdefiniujesz jej, to wyrzuci Ci brak formy dostawy. Tak? Czyli owszem dodajesz produkt 1 i 2 (5 i 6 zł) a system uznaje że nalicza najwyższy koszt czyli 6, przy czym definujesz że maksymalnie 6 produktów w to może wejść.

    Dodając formę przesyłki możesz uzależnić ją od ilości, wagi, kwoty w tym tworzyć przedziały i przypisywać koszty, dalej możesz np. dodać cenę zależną od tzw. wagi gabarytowej, którą nadajesz każdemu produktowi i to może być lepsze niż same gabaryty (gabaryt nie jest tu rozumiany jedynie jako rozmiar ale bardziej jako ścisłe powiązanie formy dostawy z produktem i zazwyczaj stosuje się do wybiórczo dla wybranych produktów, np. oferujesz nakrętki a tu nagle blok marmuru, i wtedy dajesz mu gabaryt i forme dostawy paleta za 500 zł). Idąc dalej można oczywiście przypisywać gabaryty konkretne lub aktywować dostawę dla wszystkich naraz lub wszystkich w tym produktów bez gabarytów. każda forma dostawy może być powielana w nieskończoność i zmieniana czego efektem będzie posiadanie np. 100 frm dostawy ale... udostęnienie klientowi jedynie 1, 2 czy 3 w samym koszyku dla schematu produktów jakie do niego dodał.

    Przemyślałbym jeszcze raz
     

Poleć forum znajomym