1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Klienci mają problem z rejestracją w sklepie

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Roqfort, 3 Listopad 2018.

  1. Roqfort

    Roqfort Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam
    Problem jak w temacie.
    Sam próbowałem zarejestrować się w moim sklepie i po wpisaniu swojego adresu e-mail, program sam usuwa mój adres, a w jego miejsce wprowadza pierwszą literę mojego adresu i dodaje komunikat "Nieprawidłowy format adresu e-mail", a powyżej na czerwono wyświetla "Formularz rejestracji zawiera błędy.".
    Nie wiedząc o tym, wielu klientów w ten sposób straciłem.
    Czy ktoś spotkał się z takim błędem?
    Pozdrawiam
    Mariusz
     
  2. Roqfort

    Roqfort Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Sprawa się wyjaśniła. Problem tkwił po stronie przeglądarki, która wrzucała automatycznie zły adres e-mail zapisany z formularzu.
    Temat do kosza... :)
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Roqfort podaj nazwę sklepu internetowego oraz czy niedogodność pojawia się w wersji mobilnej czy na komputerze.
     
  4. Roqfort

    Roqfort Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    To sklep probkiperfum.pl a próby logowania dokonywane były za pomocą telefonu i komputera
     

Poleć forum znajomym