Jesteśmy po testach procesu zakupowego z użytkownikami, i największym "problemem" okazał się kod rabatowy. A raczej jego słaba widoczność. Czy da się coś z tym zrobić?
Jestem pod wrażeniem, ponieważ bardzo poważnie podchodzisz do tematu. Tak trzymać! Analiza każdego kroku użytkownika/klienta - począwszy od dodania produktu do koszyka, a kończywszy na dokonaniu płatności lub porzuceniu zakupów - powinna być realizowana przez właściciela każdego sklepu internetowego. @MagdaM napisz nam proszę co chciałabyś zmienić, w jaki sposób chciałabyś zwiększyć widoczność pola "Kod rabatowy"?
Tak, jak to opisał jeden z testujących: "Zauważyłem, że po wpisaniu kodu rabatowego i jego potwierdzeniu okno od razu się odświeżyło bez żadnego komunikatu, że został przyjęty - oczywiście kwota się zmieniła jednak widok był taki jak przed jego wpisaniem, dopiero jak klikniesz mam kupon to się ujawnia, że został wpisany." Najlepiej gdyby w zależności od typu kodu (darmowa dostawa, upust) informacja o przyjęciu była dodana przy informacji Do zapłaty. Czyli na przykład jak ktoś wprowadził kod na darmową dostawę, to mu się nie tylko redukuje koszt dostawy, ale na przykład zaznacza na czerwono Ozł oraz przekreślona kwota dostawy...