1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Kody błędów dla aplikacji homebackup

Dyskusja w 'Acronis Backup - ochrona i kopia zapasowa' rozpoczęta przez użytkownika Witek, 10 Lipiec 2015.

  1. Witek

    Witek Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Czy jest szansa na "przetłumaczenie na ludzki język" kodów błędów zwracanych przez system? Oczywiście rozumiem, że nie wszystko jednocześnie, ale stopniowo, od tych najważniejszych...
    Na razie klient widzi tylko "magiczne ciągi znaków" rodem z Microsoft'u... ;-)


    Schowek01.jpg
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    301
    Zgłosimy ten temat do menadżera produktu homebackup. Kod błędu niezbędny jest programistom oraz testerom przy ustalaniu szczegółowej diagnozy niedogodności.

    Zobaczę czy da się zrobić coś więcej, aby komunikat błędu był bardziej zjadliwy dla użytkownika.
     
  3. Witek

    Witek Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Dla programistów i testerów same kody mogą zostać, ale zwykły użytkownik nie ma dostępu do ich repozytorium. Chyba, że gdzieś ono jest, tylko ja nie znalazłem.
    Jeśli jednak nie ma publicznie dostępnego spisu, to użytkownik pozostaje z "magicznymi ciągami znaków", które nic dla niego nie znaczą, co prowadzi do sytuacji, że nie wie, co poszło nie tak, dlaczego kopia nie została prawidłowo wykonana i czy jego dane są ostatecznie bezpieczne czy nie, a to raczej zaprzecza idei backupu. Oczywiście, może wejść do odpowiedniego panelu i ręcznie pobierać i sprawdzać kolejne pliki kopii, czy są prawidłowo przerzucone do chmury. Tylko ile czasu mu to zajmie? Czy na pewno nadal będzie chciał korzystać z usługi homebackup i ją polecać innym?

    Pozdrawiam
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 562
    Docenione treści:
    325
    Rozumiemy i dlatego zgodnie z wcześniejszą deklaracją, zgłoszenie zostało przekazane i czekamy na udostępnienie tej informacji.

    Możesz na chwilę obecną sprawdzić także dziennik. Wszystkie operacje są wyszczególnione, więc powinno to częściowo pomóc. W chwili obecnej proszę Cię o zachowanie cierpliwości.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    301
    Mam już trochę więcej informacji. W najbliższej aktualizacji zostaną poprawione informacje o występujących błędach w taki sposób, aby komunikat był bardziej "zjadliwy" dla użytkownika. Aktualizacja planowana jest na początku sierpnia. Więcej informacji o samej aktualizacji oraz o elementach, które zostaną poddane aktualizacji podamy niebawem.
     

Poleć forum znajomym