1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE [Komunikat techniczny] Przenosimy Twój eSklep na nową platformę technologiczną

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika kggsm, 11 Marzec 2019.

  1. kggsm

    kggsm Nowicjusz

    Wiadomości:
    23
    Docenione treści:
    3
    Witam.
    Właśnie dostałem komunikat o planowanym przeniesieniu sklepu na nową platformę i o tym, że mamy sobie sami konfigurować sklep od nowa.
    Proszę mi powiedzieć jako można robić coś takiego? To jest niepoważne.
    Nawet nie ma informacji jakie konkretnie dane zostaną utracone. To jest jakiś skandal!
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @kggsm w komunikacie technicznym zostały zawarte informacje o przeniesieniu całej zawartości sklepu internetowego 1:1 (przenosimy klientów, zamówienia, grafikę i wygląd, instalujemy certyfikat SSL, przepinamy domenę itd.). Nie musisz konfigurować od nowa swojego sklepu. Prosimy jedynie o ponowną konfigurację aplikacji zainstalowanych w Twoim eSklepie (dostępnych w sekcji Aplikacje -> Moje aplikacje). Sprawdź proszę, czy je posiadasz – jeżeli nie posiadasz dodatkowych aplikacji, nie będziesz musiał nic robić. W przypadku niedogodności, skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci.
     

Poleć forum znajomym