1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Koszyki klientów - Błąd systemu

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika biosklep, 15 Luty 2019.

  1. biosklep

    biosklep Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    2
    Dzień dobry, wielokrotnie kontaktowałem się z infolinią Home w temacie problemu z koszykami klientów.
    Sprzedaż > Koszyki klientów > Jan Kowalski > Produkty w koszyku > Produkt

    W tym miejscu wyświetla się komunikat:
    Problem istnieje od kilku miesięcy, i niestety próby kontaktu z home w tym temacie nie pomagają.
    Problem dotyczy również przechowalni od strony klienta, taki sam błąd.

    Czy któryś z użytkowników forum miał podobną sytuacje? Może komuś udało się rozwiązać problem?
    Proszę o podzielenie się sugestiami :)
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    W aktualizacji 5.19.1 niedogodność została wyeliminowana.
     
  3. biosklep

    biosklep Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    2
    Sprawdziłem dla pewności numer aktualizacji w konsoli, jest 5.19.1. Problem w dalszym ciągu występuje.
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @biosklep otrzymaliśmy zgłoszenie mailowe i trwa analiza, dlaczego na Twoim sklepie aktualizacja nie wyeliminowała niedogodności. Proszę o cierpliwość, z naszej strony będziemy kontaktować się już w formie mailowej.
     
  5. biosklep

    biosklep Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    2
    Od kilku miesięcy kontaktuje się z Państwem za pośrednictwem infolinii, chatu lub maila. Niestety bez rezultatu - dlatego chciałem zapytać innych użytkowników forum czy mieli podobny problem, który być może udało się im rozwiązać.
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @biosklep od kilku naszych klientów otrzymaliśmy informację o wystąpieniu błędu systemu w sprzedaż->koszyki dlatego zostało to poprawione w aktualizacji 5.19.1
     
  7. biosklep

    biosklep Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    2
    Proszę wybaczyć, natomiast proszę o nie odznaczanie tematu jako "rozwiązany" do czasu naprawienia problemu.

    Problem w dalszym ciągu nie został rozwiązany, informacje podane przez Pana powyżej nie są prawdziwe.
     
  8. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @biosklep ogólnie aktualizacji 5.19.1 poprawia niedogodność z błędem systemu w koszyku, w Twoim przypadku jest trochę inaczej w związku z niespójnościami w bazie danych sklepu. Proszę o cierpliwość jak tylko zostanie to rozwiązane po naszej stronie otrzymasz informację zwrotną na adres email podany do kontaktu w naszym systemie.
     
  9. biosklep

    biosklep Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    2
    Dziękuje za informacje, cieszę się że mają to Państwo na uwadze.
     

Poleć forum znajomym