Dzień dobry, wielokrotnie kontaktowałem się z infolinią Home w temacie problemu z koszykami klientów. Sprzedaż > Koszyki klientów > Jan Kowalski > Produkty w koszyku > Produkt W tym miejscu wyświetla się komunikat: Problem istnieje od kilku miesięcy, i niestety próby kontaktu z home w tym temacie nie pomagają. Problem dotyczy również przechowalni od strony klienta, taki sam błąd. Czy któryś z użytkowników forum miał podobną sytuacje? Może komuś udało się rozwiązać problem? Proszę o podzielenie się sugestiami
Sprawdziłem dla pewności numer aktualizacji w konsoli, jest 5.19.1. Problem w dalszym ciągu występuje.
@biosklep otrzymaliśmy zgłoszenie mailowe i trwa analiza, dlaczego na Twoim sklepie aktualizacja nie wyeliminowała niedogodności. Proszę o cierpliwość, z naszej strony będziemy kontaktować się już w formie mailowej.
Od kilku miesięcy kontaktuje się z Państwem za pośrednictwem infolinii, chatu lub maila. Niestety bez rezultatu - dlatego chciałem zapytać innych użytkowników forum czy mieli podobny problem, który być może udało się im rozwiązać.
@biosklep od kilku naszych klientów otrzymaliśmy informację o wystąpieniu błędu systemu w sprzedaż->koszyki dlatego zostało to poprawione w aktualizacji 5.19.1
Proszę wybaczyć, natomiast proszę o nie odznaczanie tematu jako "rozwiązany" do czasu naprawienia problemu. Problem w dalszym ciągu nie został rozwiązany, informacje podane przez Pana powyżej nie są prawdziwe.
@biosklep ogólnie aktualizacji 5.19.1 poprawia niedogodność z błędem systemu w koszyku, w Twoim przypadku jest trochę inaczej w związku z niespójnościami w bazie danych sklepu. Proszę o cierpliwość jak tylko zostanie to rozwiązane po naszej stronie otrzymasz informację zwrotną na adres email podany do kontaktu w naszym systemie.