1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Ksiazka adresowa - przenoszenie zawartości

Dyskusja w 'Obsługa skrzynki e-mail w Poczcie home.pl' rozpoczęta przez użytkownika agnieszka02, 31 Sierpień 2015.

  1. agnieszka02

    agnieszka02 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Jak odzyskac adresy ze starej poczty home.pl(home.pl automatycznie mnie przenioslo do uzywania nowej poczty i nie przenosilam swoich kontaktow przedtem)
     
  2. Stau

    Stau Majster

    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    98
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 544
    Docenione treści:
    325
    @agnieszka02 Powyższa informacja jest prawidłowa. Stara Poczta posiada dedykowany przycisk do eksportu kontaktów, które przenosisz na Nową Pocztę.

    Zwróć uwagę, że stara i Nowa Poczta home.pl to jedynie klient poczty (oprogramowanie). Podobna sytuacja miała by miejsce przenosząc się na obsługę poczty w programie pocztowym instalowanym bezpośrednio np. na komputerze. Dzięki wdrożeniu Nowej Poczty i nowego oprogramowania klienta poczty dostępnego w przeglądarce, w przyszłości takie zmiany/przenosiny będą wykonywały się automatycznie bez dodatkowej konfiguracji.

    Nowa Poczta to duży skok w przyszłość i mam nadzieje, że wszyscy docenimy jej możliwości na przestrzeni najbliższych miesięcy.
     
  4. JarosławKaczyński

    JarosławKaczyński Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Chciałem przenieść książkę adresową ze starej na nową pocztę.
    Wygenerowałem plik książki do nowej poczty, jednak zaimportowane zostało tylko 100 pierwszych kontaktów. Sprawdziłem czy eksport został przeprowadzony poprawnie. Liczba kontaktów w starej poczcie zgadza się z tym co jest w eksportowanym pliku.

    Sytuacja powtórzyła się w każdym z 6 przypadków przenoszenia kontaktów z 6 różnych skrzynek pocztowych.

    Chciałem uzyskać pomoc na infolinii, jednak zrezygnowałem z pomocy po usłyszeniu PROŚBY O HASŁO DO SKRZYNKI E-MAIL.
    Ja wiem że i tak możecie przeglądać naszą pocztę i bez tego (co jest nielegalne) ale podanie hasła jest jawnym wystawieniem się na legalne (w końcu podałem hasło) przeglądania korespondencji
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Czy po ponownym zalogowaniu do skrzynki e-mail (tuż po wykonanym imporcie kontaktów ze Starej Poczty), nadal widoczna jest mniejsza ilość kontaktów w Nowej Poczcie home.pl niż powinna?

    Rozumiem, że opisywana przez Ciebie sytuacja z brakującymi kontaktami, nadal występuje również po ponownym zalogowaniu?
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 544
    Docenione treści:
    325
    @JarosławKaczyński zapewniam Cię, że podgląd konta 1:1 wymaga autoryzacji, a tym samym i zwykłego logowania. Musisz wyrazić na to zgodę sam. Dlatego nie jest złośliwością konsultanta proszenie o hasło, aby po prostu zobaczyć to tak jak Ty widzisz dany problem. Rozumiem, że samo podawanie haseł budzi wątpliwości, dlatego w tej chwili udoskonalamy nasz system IVR, a także oferujemy inne drogi zgłaszania pytań technicznych, jak formularz, który autoryzowany jest jeszcze przed wysyłką.

    Zawartość wiadomości nie jest widoczna nawet dla zespołów technicznych, natomiast ich konfiguracja itp. wynikają z technicznej obsługi serwera, działania mechanizmów to zupełnie inny temat. Analogicznie system szyfrowania haseł, co możesz znać chociażby z popularnych CMS, obsługi baz danych, całkowicie wyklucza dostęp do nich. Wszystko jest szyfrowane. A więc w tym wypadku jesteśmy zabezpieczeni nawet przed nami samymi.

    Nie mniej mając na względzie przepisy prawa, obowiązujące w naszym kraju (bo i firma i serwerownia znajdują się w Polsce), to o czym piszesz nie ma prawa mieć miejsca. Oczywiście to tylko informacja zwrotna ode mnie.

    Z drugiej strony rozumiem, że możesz mieć wątpliwości dotyczące podawania hasła do skrzynki e-mail, to regulują wewnętrzne procedury firmy, obowiązki konsultantów oraz regulacje dot. zachowania tajemnicy firmy, klientów itp. Z tego samego powodu jak np. Ty możesz nie chcieć podać hasła, my często odmawiamy udzielenia jakichkolwiek informacji bez autoryzacji, np. dot. właściciela usługi, osób kontaktowych itp. czy nawet realizacji pewnych zleceń, jak cesja, wydanie kodu AI. W sytuacjach wątpliwych przede wszystkim informujemy nadawcę zgłoszenia, ale także, jeśli jest taka opcja, np. osoby kontaktowe wprowadzone do systemu.

    I tu też z pozoru drobna rzecz, a może wzbudzić wiele emocji. Dzięki takim procedurom, udało nam się przez 18 lat skutecznie chronić dane klientów oraz w porę informować ich o próbach np. wyłudzenia danych.

    I piszę to całkiem poważnie.

    Nie mniej mając na uwadze, że na forum temat jest oznaczony jako nierozwiązany, chciałbym dopytać czy udało się wyjaśnić sprawę i rozwiązać opisywany problem?
     

Poleć forum znajomym