1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Kupony rabatowe dostępne po rejestracji

Dyskusja w 'Sklep internetowy' rozpoczęta przez użytkownika Darek53, 28 Kwiecień 2018.

  1. Darek53

    Darek53 Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    1
    Witam!
    Czy ktoś ma pomysł jak rozwiązać taki temat. Chcę aby klient po zarejestrowaniu się w sklepie otrzymał e-mailem kupon(y) rabatowe lub ewentualnie aby same kody rabatowe pojawiały mu się na koncie po zalogowaniu w sklepie.
    Obecnie kody rabatowe wpisałem do e-maila który klient otrzymuje po rejestracji w sklepie z linkiem aktywacyjnym. Problem jest taki, że jest to jeszcze przed aktywacją konta. Najlepiej było by tak, że klient aktywuje konto i otrzymuje następny e-mail z kuponami rabatowymi.

    Pozdr.
     
  2. Darek53

    Darek53 Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    1
    Witam!
    Chciałem jeszcze zapytać jakie macie doświadczenia z kuponami rabatowymi i czy korzystacie z takiej formy promocji.
    Ja miałem kiedyś podany Kod promocyjny na głównej stronie sklepu na konkretny towar rabat był z tego co pamiętam -15% a klienci i tak kupowali drożej nie wykorzystując kuponu. Ludzie teraz są chyba tak zabiegani, że nie chce im się czytać nic na stronie www.
    Pozdr.
    Darek
    https://www.alarm1.eu
     
  3. papux

    papux Ekspert

    Wiadomości:
    368
    Docenione treści:
    101
    klienci są ślepi poza tym twoja branża to nie głupi klient tylko człowiek który wie dokładnie czego chce. W Alarmach nie szuka się promocji tylko odpowiedniego sprzętu.
    Jak chcesz klientów którzy lecą na promocje to musiał byś mieć asortyment ala biedronka lub rossman.

    Także dostosuj swoją ofertę pod konkretnego klienta a twoi klienci to najczęściej serwisanci i monterzy a tu system rabatowanie opiera się raczej na dalekodystansowej formie niż pojedynczej promocji. Czyli bardziej zbieranie punktów niż kupony.
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    639
    Docenione treści:
    66
    @Darek53 możesz ustalić jednorazowy rabat dla nowo zarejestrowanego klienta :) Bez kodu rabatowego dodajesz tylko informacje w wiadomości email, która jest wysyłana do użytkownika po zarejestrowaniu konta.

    Jednorazowy rabat ustawiasz w Konfiguracja->Marketing->Rabaty
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    639
    Docenione treści:
    66
    @Darek53 czy udało się rozwiązać opisywaną sugestię?
     

Poleć forum znajomym