1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Kurier pobranie a aktualizacja płatności

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Szar357, 10 Marzec 2021.

  1. Szar357

    Szar357 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Czy jest możliwość, aby w przypadku kuriera z pobraniem automatycznie się aktualizował status zamówienia na zapłacony?

    Mamy eSklep Start i na próbę eKsięgowość Start. Podpiętą mamy integrację Inpost (paczkomaty + kurier).

    Problem jest taki, że gdy klient zamawia za pobraniem - eSklep "tworzy" fakturę w eKsięgowości jako nieopłaconą. Sprawdzamy dzień później (za pomocą panelu Inpost), że klient odebrał = zapłacił. Wtedy ręcznie musimy zaktualizować status płatności po stronie sklepu i księgowości.

    Czy możemy jakoś temu zaradzić?
    Zastanawiamy się jeszcze nad apaczka, może mają lepsze API jeżeli chodzi o panel sklepu, natomiast co zrobić, aby faktury w eKsięgowości aktualizowały zapłatę?

    Bardzo proszę o pomoc. Na pewno istnieją sprawdzone zautomatyzowane rozwiązania.
     

Poleć forum znajomym