1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Kwota netto w podsumowaniu zamówienia + edytor stylu.

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika angelikavg, 27 Czerwiec 2017.

  1. angelikavg

    angelikavg Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    1. Czy jest taka możliwość, aby w podsumowaniu zamówienia (w mailu) w tabeli obok kwoty brutto, dodać jedną rubrykę z kwotą netto? Jest mi to niezbędne do realizowania zmówień.
    2. Gdy wchodzę w konfigurację wyglądu, a później w edytor stylu, pojawia mi się błąd:

    302 Moved
    The document has moved here.

    Jaka może być tego przyczyna? Chciałabym zmienić kolor tej szarości na odcień zielonego.
    Zdjęcie.png
    Z góry dziękuję za pomoc!

    Pozdrawiam,
    Angelika
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Ad 1) Treść wiadomości e-mail możesz zmienić w opcji menu: Zawartość -> Wiadomości e-mail -> następnie przejdź do edycji wiadomości "Zamówienie - potwierdzenie".

    Na podstawie dostępnych zmiennych wydaję mi się jednak, że nie uda Ci się rozbić ceny na brutto i netto. Istnieje tylko zmienna {tax}, która pozwoli na wyświetlanie ile wynosi podatek VAT przy danym zamówieniu. Może dodanie takiej informacji Ci wystarczy?

    Ad 2) Masz nieprzypisaną domenę do sklepu. Poza tym edytor, do którego wchodzisz służy wyłącznie do zmiany kolorów i nie ma wpływu na edycję plików tpl.

    Sugerujemy przejść do edycji plików tpl w celu dokonania zmian, później należy przypisać domenę do sklepu, zmienić adres w sklepie i wtedy edytor wyglądu (który umożliwia zmiany kolorów w szablonie) będzie działać i błąd przekierowania 302 nie będzie się już pojawiał.
     
  4. Slawek J.

    Slawek J. Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    2
    Podłączam się pod temat.
    Również potrzebuję mieć informację o cenie netto w mailu potwierdzającym transakcję oraz w KOSZYKU.
    Czy jest taka możliwość. Sama informacja o kosztach VAT nie wystarczy. W naszej branży operuj się cenami netto.
    Dlatego konieczna jest dla mnie ta informacja. W edytorze mailowym jest mnóstwo niepotrzebnych zmiennych a ceny netto nie ma.
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @angelikavg , @Slawek J. można w sklepie na sklepie wyświetlanie tylko ceny netto, ale w momencie przejścia do koszyka oraz wysyłki wiadomości email do klienta jest zawsze podawana kwota brutto, niestety nie można tego zmienić. Sprawdzałem również możliwość zmiany plików .tpl, ale niestety nic się nie zdziała.
    Wprowadzenie określonej funkcji nie jest kwestią wprowadzenia jej na konkretnym sklepie, ale na całej platformie Clickshop i jest to zależne od ilości zapytań klientów. Nie będziemy ukrywać, że jest osób potrzebujących powyższe rozwiązanie jest niewiele. Takiej funkcjonalności nie planujemy obecnie wdrożyć, ale nie wykluczamy, że pojawi się w przyszłości.
     
  6. Slawek J.

    Slawek J. Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    2
    No cóż to jest dla mnie duży problem. Wynika on z tego że na fakturach musimy wprowadzać ceny netto i doliczać podatek. Czasami zdarza się tak że produkty +transport wychodzą w takiej cenie brutto że wliczając cenę netto z nich mamy różnicę 1gr. Powoduje to niepotrzebne zamieszanie.
    Mam nadzieje ze znajdzie się więcej ludzi chętnych na takie rozwiązania.
     
  7. burtin

    burtin Stały bywalec

    Wiadomości:
    43
    Docenione treści:
    3
    A moze skorzystacie z baselinkera... tam wystawicie sobie faktury z z kwotą netto...
     
  8. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    @Slawek J. a czy nie wystarczy w tym wypadku automatyczna wysyłka faktury proformy do klienta? W sklepie można ustawić taką funkcjonalność, mail jest wysyłany automatycznie przy składaniu zamówienia i widoczne są tam kwoty netto :)
     
  9. Carpenter

    Carpenter Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Również widzę błędne działanie koszyka - nie może on wyświetlać ceny brutto, jeśli chce się pokazywać ceny netto w sklepie. Dotyczy to chociażby sprzedaży w USA. Proszę o pilną poprawkę - gdy zaznaczymy że chcemy widzeć ceny netto - niech takie pokazuje w koszyku.
     
  10. Klaudia

    Klaudia Ekspert ds. e-commerce home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    18
    Docenione treści:
    1
    @Carpenter zgodnie z poprzednią wiadomością, nie jest to błąd a działanie silnika sklepu, ponieważ w momencie przejścia do koszyka oraz wysyłki wiadomości email do klienta jest zawsze podawana kwota brutto. Zgłosiłam jednak ponownie tę kwestię do działu rozwoju aplikacji
     

Poleć forum znajomym