Witam, Mam problem, gdyż nie dochodzą maile z potwierdzeniem rejestracji oraz z potwierdzeniem zakupów, ani u zamawiających, ani na moją skrzynkę mailową. Czy Gmail blokuje przychodzące wiadomości czy jest jakiś inny problem? Dzieje się tak dopiero od 3 dni, wcześniej wszystko działało prawidłowo. Nawet kiedy wejdę w panelu administracyjnym w ustawienia e-mail i kliknę wyślij mail testowy, to on też do mnie nie dochodzi.
@Fostertechnologies sprawdz czy masz podane poprawne dane w Panelu sklepu w opcji menu: "Konfiguracja" -> "Ustawienia podstawowe" -> "Ustawienia e-mail" (podaj w tym miejscu poprawne hasło do skrzynki, która masz tam podaną). Nastepnie sprawdz czy przekierowanie poczty, które masz ustawione w konfiguracji domeny - czy jest ono Ci potrzebne, ponieważ te ustawione przekierowanie poczty na domenie, powoduje że sklep nie może wysłać wiadomości za pośrednictwem skrzynki e-mail utworzonej w domenie. Jesli informacje są dla Ciebie mało zrozumiałe, możesz zadzwonić lub napisac do Biura Obsługi Klienta home.pl powołując sie na ten temat na forum.