1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Nie dochodzą maile ze sklepu

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Fostertechnologies, 2 Marzec 2017.

  1. Fostertechnologies

    Fostertechnologies Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    2
    Witam,
    Mam problem, gdyż nie dochodzą maile z potwierdzeniem rejestracji oraz z potwierdzeniem zakupów, ani u zamawiających, ani na moją skrzynkę mailową. Czy Gmail blokuje przychodzące wiadomości czy jest jakiś inny problem? Dzieje się tak dopiero od 3 dni, wcześniej wszystko działało prawidłowo. Nawet kiedy wejdę w panelu administracyjnym w ustawienia e-mail i kliknę wyślij mail testowy, to on też do mnie nie dochodzi.
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Fostertechnologies sprawdz czy masz podane poprawne dane w Panelu sklepu w opcji menu: "Konfiguracja" -> "Ustawienia podstawowe" -> "Ustawienia e-mail" (podaj w tym miejscu poprawne hasło do skrzynki, która masz tam podaną).

    obramowanie-email.png

    Nastepnie sprawdz czy przekierowanie poczty, które masz ustawione w konfiguracji domeny - czy jest ono Ci potrzebne, ponieważ te ustawione przekierowanie poczty na domenie, powoduje że sklep nie może wysłać wiadomości za pośrednictwem skrzynki e-mail utworzonej w domenie.

    obramowanie-panel.png

    Jesli informacje są dla Ciebie mało zrozumiałe, możesz zadzwonić lub napisac do Biura Obsługi Klienta home.pl powołując sie na ten temat na forum.
     

Poleć forum znajomym