1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Niedziałające formularze, w tym koszyk

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika adorno.design, 11 Luty 2021.

  1. adorno.design

    adorno.design Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Witam wszystkich,
    Zwracam się z ogromną prośbą o pomoc w odnalezieniu problemu. Od stycznia br. nie działają mi formularze na stronie sklepu (proces koszyka nie może zostać ukończony, formularz kontaktowy, newsletter itp. ). W związku z tym nikt nie może zakupić nic w sklepie, a zamówienia zmuszona jestem dodawać ręcznie na prośbę klientów (dramat). Ostatni raz wszystko działało 30 grudnia 2020, wtedy bez problemu klienci dokonywali zakupu. Przeglądnęłam pliki aktualizacyjne od tego czasu, czy aby nie brakuje czegoś w kodzie, ale nie widzę. Jedyną rzeczą, która zmieniłam od tamtego czasu było dodanie recapcha v. 2 do wszystkich formularzy (niewidoczne), gdyż dostawałam całą masę wiadomości spam ze strony sklepu zapychających mi skrzynkę. To pomogło na ten problem, jednak jak widać coś jest nie tak z działaniem na stronie formularzy. W konfiguracji google dodałam adresy strony z www, bez www oraz adresy robocze witryny. Czy ktoś ma jakiś pomysł co tu się podziało i jak to naprawić?

    Bardzo dziękuję z góry za pomoc!

    witryna: www.adorno-design.pl
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Sugeruję kontakt telefoniczny z zespołem ecommerce. Może to wymagać weryfikacji ustawień samego sklepu. Na forum raczej trudno będzie w ciemno znaleźć przyczynę takiego "działania" mechanizmu.

    www.pomoc.home.pl/kontakt

    Zacznij też od wyłączenia reCaptach aby sprawdzić działanie formularza.

    W tej chwili złożyłem zamówienie testowe + wysłałem wiadomość. Co się zmieniło od zgłoszenia na forum?

    DZIĘKUJEMY ZA ZAKUPY! ;-)
     
  3. adorno.design

    adorno.design Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Witam.
    Tak, widziałam zamówienie testowe.
    Co się zmieniło? Na próbę wyłączyłam recapcha całkowicie i wszystko zaczęło hulać, z tą różnicą że spam znów zaczął wpadać na skrzynkę. Niestety więc nie jest to rozwiązanie, ale doraźne działanie aby przywrócić funkcjonowanie sklepu.

    Oczywiście skontaktuje się pod wskazanym adresem. Dziękuję.
     
  4. machum93

    machum93 Znawca

    Wiadomości:
    225
    Docenione treści:
    28
    @adorno.design spróbuj na nowo dodać/skonfigurować ukrytą recaptchę. W przypadku jak masz ataki SPAM to bez recaptcha będzie ciężko, ewentualnie jak nie chcesz uruchamiać recaptcha to zachęcam zablokować po stronie skrzynki email lub serwera pocztowego adresy IP lub domeny znajdujące się w nagłówku wiadomości SPAM.
     

Poleć forum znajomym