1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Niepoprawne dane logowania po nadaniu rabatu klientowi (autouzupełnianie pól)

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika pavali, 26 Październik 2015.

  1. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    Klient rejestruję się w sklepie, po tym ja przyznajej rabat na zakupy. Zawsze robiłem tak: klienci -> klikałem na nowego klienta, i przyznawałem mu rabat.
    Po tym "zabiegu" klient nie może się zalogować na ten sam email lub hasło.
    Niepoprawne dane logowania - czemu tak sie dzieje ?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 605
    Docenione treści:
    330
    @pavali przetestowałem to, rejestrując się jako klient w sklepie testowym, następnie dodałem siebie do grupy użytkowników z rabatem i osobno nadałem sobie rabat indywidualny. W obu przypadkach dalsze logowanie było w pełni poprawne. Potrzebujemy informację: jaki sklep, jaki użytkownik testowy, oraz przy podczas nadawania rabatu nie zaznaczasz przypadkowo innych opcji, np. potwierdzony adres e-mail na nie.

    Jeśli nie chcesz podawać danych tutaj, podeślij je w prywatnej wiadomości do mnie i @Mariusz ale wtedy prosimy o podanie danych testowego klienta, którego zarejestrowałeś a następnie nadałeś rabat. Zobaczymy czy na tym etapie znajdziemy rozwiązanie czy będzie konieczny kontakt z BOK.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    @pavali

    W tym przypadku nie jest to wina sklepu Click Shop. Najprawdopodobniej korzystasz w przeglądarce z funkcji "autouzupełniania pól w formularzach", przez co podczas edycji konta klienta wstawiana jest w formularzu fraza "admin".

    Sugeruję przejść ponownie do edycji klienta, poprawić dane, a przy tym zwrócić uwagę czy pola w formularzu ponownie nie zostały automatycznie uzupełnione.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 605
    Docenione treści:
    330
    @pavali sprawdź prywatne wiadomości. Tak jak Mariusz wspomniał o czym Ci pisałem, ustawienia autouzupełniania pół w formularzach. Testowo możesz spróbować skorzystać z innej przeglądarki.
     
  5. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    Tak jak mówiliście inna przeglądarka i działa...dzieki wielkie.!
     
    Ostatnia modyfikacja: 27 Październik 2015
    Grzesiek lubi to.

Poleć forum znajomym