1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Nowy certyfikat SSL w starym Panelu

Dyskusja w 'Certyfikaty SSL' rozpoczęta przez użytkownika lpecyna, 11 Lipiec 2019.

  1. lpecyna

    lpecyna Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Korzystając ze starego Panelu chcę uzyskać certyfikat SSL dla domeny administrowanej przez stary Panel. Po kliknięciu "Rejestracja usług" wyświetla się informacja "Korzystaj z nowego, ulepszonego systemu rejestracji usług". Jedyna opcja jaką widzę to kliknięcie przycisku "Zapraszamy do zakupów". Po jego kliknięciu wybieram certyfikat jaki chcę zakupić i klikam "Przechodzę do koszyka" a nastepnie "Zamów". Pojawia się okno "Utwórz konto" w którym przechodzę do zakładki "Mam już konto". Przy próbie zalogowania się za pomocą loginu i hasła używanych w Starym Panelu dostaję informację, że " Podane dane do logowania są nieprawidłowe". W jaki sposób mogę zakupić certyfikat SSL korzystając ze starego Panelu?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zakup usług dostępnych w starym widoku panelu nie jest już możliwy. W chwili kiedy dokonasz rejestracji nowego SSL, automatycznie tworzysz sobie dostęp do nowego Panelu Klienta. Początkowo zobaczysz w nim tylko jedną usługę, nowy SSL, ale prawdopodobnie w ciągu 48h Twoje konto zostanie automatytcznie przeniesione na nowy Panel Klienta. Jeśli masz wątpliwości co do całego procesu, najlepiej skontaktuj się z BOK, np. telefonicznie. Konsultant podczas rozmowy potwierdzi, że Twoje konto będzie w calości aktywne w nowym Panelu a ty uprościsz sobie cały proces konfiguracji.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    przejście na nowy Panel jest dla nas priorytetem a zarazem procesem nieuniknionym ze względu na technologie.
     
  4. lpecyna

    lpecyna Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    No, niestety do dzisiaj usługi nie zostały zmigrowane ze starego panelu do nowego, a minęło trochę więcej czasu niż 48 godzin.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Rozumiem. Jest to do sprawdzenia. Oczywiście aby migracja nastąpiła, konta powinny być rejestrowane na te same dane. Skontaktuj się jutro rano z BOK, rozwiązanie otrzymasz od ręki.
     

Poleć forum znajomym