1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Obsługa Klienta

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika Hiram, 20 Kwiecień 2016.

  1. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Home posiadało najlepszą w kraju telefoniczną obsługę klienta. Teraz posiada najgorszą z możliwych polegającą na systemie automatycznych bezsensownych odpowiedzi. Bardzo proszę o powrót do poprzedniej przyjaznej klientowi obsługi i opcjonalnie zwolnienie osoby odpowiedzialnej za ten koszmar. !!!
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Hiram nie mogłeś lepiej trafić jak do nas, ale nie damy się za to zwolnić. Rozumiem, że miałeś problem z połączeniem się z konsultantem i zakładam że wynikał on z braku jasno zakomunikowanych informacji co wcisnąć aby się połączyć z "człowiekiem" tak? Abyśmy mogli to szybko sprawdzić, napisz proszę, jeśli pamiętasz, jaką mniej więcej ścieżką "poszedłeś"? Lub doprecyzuj w czym dokładnie tkwi problem.

    Co do automatycznych odpowiedzi, czy mam rozumieć, że ich problemem jest sama obecność czy może treść i użyteczność informacji w kontekście "problemu" z jakim do nas dzwonisz?

    System IVR nie ma na celu zniechęcić klienta do połączenia, wręcz przeciwnie, ma umożliwić klientowi połączenie z konsultantem, który po właściwym wybraniu tematu rozmowy, będzie mógł jak najlepiej odpowiedzieć na Twoje pytania i wskazać rozwiązanie. System ten bardzo intensywnie zmienia się, wraz ze zmianami potrzeb klientów, tematów rozmów ale i naszymi zasobami ludzkimi. To jeden z elementów jaki mamy opisany w ISO, a więc reagowanie na potrzeby klientów. Nadzór jakości monitoruje to każdego dnia, a każda uwaga, jak Twoja wyżej, jest dla nas ważna i będzie jeszcze dziś sprawdzona.

    Jeśli kontaktujesz się z nami często, pamiętaj także o tym że dysponujemy Pomocą Premium, która może Ci zapewnić bardzo proste połączenie, które będzie realizowane przez dedykowanego konsultanta. Twojego opiekuna. To nowe rozwiązanie, które polecamy, chociaż jest to usługa płatna. Jeśli jednak nie interesuje Cie to, to polecę Ci nasze forum, na którym się znalazłeś. Załóż nowe wątki, rozpocznij dyskusję, może tu nie tylko szybciej uzyskasz pomoc, ale i w szerszym zakresie.

    Jeśli posiadasz konto z hostingiem lub minimum 10 domen na koncie, daj znać, włączymy Pomoc Premium na 2 miesiące testowo, sprawdzisz to rozwiązanie.
     
  3. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Mam pomoc premium, mam serwer, mam domeny, Miałem nie przyjemność doświadczenia automatycznych odpowiedzi gdyż dzwoniłem z numeru innego niż podany. System nie rozpoznawał mojego prawidłowego numeru klienta premium. Nie wiem jakim cudem można się połączyć z konsultantem korzystając z niezarejestrowanego numeru. wszystkie komunikaty na które trafiłem kończyły się podaniem adresu strony które znam na pamieć. Niech Pan wierzy gdybym był nowym klientem i napotkał takie odpowiedzi natychmiast idę do i n.....pl ( jak dotychczas domeny od nich eksportuje do home. Ponadto proszę pamiętać ,że cały czas połączenia jest dla klienta płatny , a nie każdy ma darmowe minuty. Czas płatny i be żadnego rezultatu. Jestem Waszym klientem ponad 8 lat i wiem jak dobrą obsługę mieliście w skali kraju najlepszą. Teraz jest porażka i niczemu to nie służy, wam też.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Dobra. Wiem więcej, sprawdzimy ten błąd z numerem klienta PREMIUM (podeślesz mi na priv ID i numer telefonu?)

    Co do tematu połączeń, zdajemy sobie sprawę z opłaty, z kolei zmiana numeru i jego ujednolicenie, otworzyła drogę na wszelkiego rodzaju połączenia (numer jest traktowany jak numer komórkowy). W praktyce można zadzwonić z każdego innego numeru, z zagranicy. Chociaż jest płatny, to jak zauważyłeś, objęty np. darmowymi minutami do sieci komórkowych, o ile je faktycznie posiadasz. Wbrew pozorom jest to duże ułatwienie, ale nie chcę podważać Twojego zdania, w sytuacji w której za t połączenie płacisz.

    Drzewo IVR czyli cały schemat wyboru ścieżki połączenia jest w trakcie aktualizacji, staramy się pogodzić jego prostotę z wymaganiami jakości, aby docelowo nie tylko odbierać połączenia, ale i wyciągać wnioski z tych połączeń (j/w dowiedzieć się z czym dzwonisz i jak możemy to usprawnić). Każda firma realizuje to inaczej, a nie możemy przestać się dalej rozwijać i zatrzymać rozwoju pewnych obszarów. Jeśli masz jakieś sugestie od siebie, tu jest miejsce na to aby je nam przekazać. Nie chcę jednak abyś odebrał tego jako kontrę i podważanie Twojej opinii, chcemy aby dyskusje były, ale wnosiły nowe pomysły.

    Nadal jest także dostępny SKYPE, dodaliśmy WhatsApp, jest forum. Chyba nie znajdę lepszych argumentów, ale mimo wszystko, tu, gdzie jestem dostępny, zapraszam Cię do dyskusji.
     
  5. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    W chwili obecnej najlepszym możliwym kontaktem jest czat ( wtedy gdy nie można zadzwonić) . Temat mojego id był zgłaszany i konsultowany, konsultant podawał moje id i się dodzwaniał, ja nie. Jest to nieistotne zatem teraz gdyż zmieniłem numer w panelu. Jak wspomniałem mnie się to nie podoba i nie widzę w tym rozwoju a tylko cofanie się. Mam darmowe minuty bez limitu i raczej myślałem tu o tych co nie maja. Cała reszta home z wyjątkiem drastycznej sprawy z aktualizacją joomli dostępnej w instalatorze jest ok. Moją natomiast sugestią było by żebyście stworzyli widget poczty home który można by implantować na stronie.( który kierował by korespondencje na szynkarze.
     

Poleć forum znajomym